Mijn auto... Interesse?
- V700 register
- Nieuw lid
-
in mijn geval zou het jammer zijn: het is de enige mooie volvo die wel eens langskomt hier....En nu de evergreen van de dag; "als ik het geld had, had ik 'm van je overgenomen".......
groetjes en succes met de overwegingen,
Jacow
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
nu heb ik ook nog gekeken naar een 245 (op gas handgeschaked) wel leuk .....maar toch niet gedaan, omdat ik gewoon (net als de meeste hier) verpest ben door het comfort van een 940.
succes met je beslissing
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem rijdt in zijn 740 al een stuk 'bij de tijdser', dan de oude 240.
Vergis je niet in de ontwikkeling van de techniek van de 2 naar de 7 naar de 9-serie! Juist comfort en geluidsniveau...
LPi is zo gedaan (dampgas kan ook, vraag maar aan BlablaMartijn) en een goeie AW71 (L) heb je er ook zo onder!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Shit, ik heb toevallig net even geen andere auto nodig...Michael Oud schreef : Mits er interesse is voor de 940 natuurlijk.
Ik heb verder niemand hier nog zien reageren met "Ja ik!", dus ik vraag me af of je er vanaf zult komen voor een bedrag dat enigszins in verhouding staat tot wat je er in hebt gestoken.
Op het wegdoen van een mooie 940 rust ook nogal een taboe kennelijk, iedereen valt over je heen. Zegt wellicht ook iets over het behoudende karakter van de gemiddelde baksteenbezitter...
En mijn (ook behoudende) 2cts.: Waarom zou je een prachtige auto die je van A tot Z kent wegdoen, net nu je er (desnoods met wat hulp en aanpassing) mee kunt gaan doen waar hij voor gemaakt is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
deze auto,s staan op mp voor 750,00 tot 1500,00 euro.
nou zoals ik het zie op foto,s en kan lezen wat je er aan gedaan hebt.
zou ik er lekker gas in gooien.
ter indicatie wij kochten in maart een 940 estate op g3 uit 1998 voor nog geen 2000,00
en in erg goede staat ook.
tip ga eens een week in een 240 rijden die rammelen en rijden lang zo mooi niet als een 940 op g3.
succes met de verkoop,enne het draadje lijdt alweer een heel ander leven dan de vraag.
gr harm
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Micheal, succes met je beslissing. Je kunt ook overwegen de auto een tijdje te schorsen, en dan in die 240 op gas dagelijks te gaan rijden. Bevalt dat goed, kun je de 9 alsnog verkopen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yup. En ik heb sowieso al een paar keer eerder in 240's gereden. Vind er niets mis mee. Het zijn oude auto's, en een nieuwe twingo is stiller, maar dat weet je. En trouwens, 940's vind ik ook niet bijzonder stil.Jelmar86 schreef : Mike weet wat voor een herrie gerammel een 240 met zich meebrengt, sowieso in mijn 242GT mee gereden/ gedrift
Van zweven ben ik wel gediend overigens...
- V700 register
- Nieuw lid
-
245 "Hobbelpaard"945 "Werkpaard"
Jammer dat ik de middelen niet heb anders zou ik de 240 op gas wel willen ruilen met je 940. (taxatiewaarde is toch nog €8.500 van de 240)