Mijn auto... Interesse?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 22:24 #1321045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wil
Wil je met zoveel km's per maand wel in een 240 rijden? Qua comfort (en vooral herrie) ga je er dan wel een stuk op achteruit.
Ik rij 3600 per maand in de 940, gas ingebouwd bij 221.000 en een ton later nog geen moment spijt van gehad!
Ik rij 3600 per maand in de 940, gas ingebouwd bij 221.000 en een ton later nog geen moment spijt van gehad!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 22:30 #1321048
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wellicht
Er staat niet voor niets wellicht. Er zijn meer auto's die in overweging genomen gaan worden. Mits er interesse is voor de 940 natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 22:32 #1321050
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 240 of 940
Ik heb dus een 240 aangekocht op LPG vanwege de goedkope kilometers. En wat denk je? Nu heb ik ook een 940 automaat voor de kilometers.
De 240 ga ik dus niet kapot rijden op de kilometers. Die is leuk voor een dagje te toeren naar zee. Met een lange zakelike rit is de keus wel altijd moeilijk: goedkoop of comfort.
Met de auto en alles wat je erin heb gestoken....... ik zou dat nooooit wegdoen. Ga je echt spijt van krijgen. Maar het blijft jouw keus. Succes met die beslissing.
De 240 ga ik dus niet kapot rijden op de kilometers. Die is leuk voor een dagje te toeren naar zee. Met een lange zakelike rit is de keus wel altijd moeilijk: goedkoop of comfort.
Met de auto en alles wat je erin heb gestoken....... ik zou dat nooooit wegdoen. Ga je echt spijt van krijgen. Maar het blijft jouw keus. Succes met die beslissing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 22:44 #1321056
door V700 register
Bedenk wel dat zo'n 240 echt niet zo lekker zal rijden als je 940. Nu denk je mischien dat valt wel mee maar je rijd dus nu maar 4000 per jaar. Met zoveel kms is het echt wel lekker om comfortabel te rijden.
en ook al neem ik zelf op autogebied immer de verkeerde beslissingen en ben ik wellicht niet de beste raadgever, denk eraan dat je verliest op je je 940 en waarschijnlijk teveel betaald voor een 240.
Die suggesties van Jelmaren scaniar zijn zo gek nog niet...
GRoet Rudiger
Beantwoord door V700 register in topic 240 versus 940
Bedenk wel dat zo'n 240 echt niet zo lekker zal rijden als je 940. Nu denk je mischien dat valt wel mee maar je rijd dus nu maar 4000 per jaar. Met zoveel kms is het echt wel lekker om comfortabel te rijden.
en ook al neem ik zelf op autogebied immer de verkeerde beslissingen en ben ik wellicht niet de beste raadgever, denk eraan dat je verliest op je je 940 en waarschijnlijk teveel betaald voor een 240.
Die suggesties van Jelmaren scaniar zijn zo gek nog niet...
GRoet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 23:11 #1321068
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou...
kan ik het weer wel voorstellen, tenslote mijn 960 verkocht om weer 240 te rijden, hoewel niet belasting vrij maar zo'n 2400 km per maand en dat gaat prima in een 240. Maar het comfort is wel beter in een 940 en zeker in een 960.
Dus denk goed na, voordat je zo'n switch maakt, je hebt tenslotte een prachtig exemplaar.
Een 240 hoeft per definitie zeker niet goedkoper te zijn dan en 940.
Dus denk goed na, voordat je zo'n switch maakt, je hebt tenslotte een prachtig exemplaar.
Een 240 hoeft per definitie zeker niet goedkoper te zijn dan en 940.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 23:13 #1321069
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Niet zo eigenwijs.
Houden dat kreng, LPG erin en gaan, desnoods met Automaat.
Ofja, voor een 940 TD'tje gaan, heb je nog steeds een Comfortabele Turbo!
alleen is het wel wat trager....en flink duur in de MRB.
Om 2500 KM per-maand in een 240 te gaan rijden.....
Groeten,Gerben
Ofja, voor een 940 TD'tje gaan, heb je nog steeds een Comfortabele Turbo!
Om 2500 KM per-maand in een 240 te gaan rijden.....
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 23:51 #1321073
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Domme zet
Hallo Michael
Yep, houden dat ding. Eventueel gas erin en zo'n ..... pook voor eendimensionale mensen ... (ik krijg het bijna niet uit m'n toetsenbord....). Maar niet verkopen, want daar ga je spijt van krijgen.
groetjes
Mathy
Yep, houden dat ding. Eventueel gas erin en zo'n ..... pook voor eendimensionale mensen ... (ik krijg het bijna niet uit m'n toetsenbord....). Maar niet verkopen, want daar ga je spijt van krijgen.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 00:05 #1321075
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Niet dom, wellicht niet verstandig..
Goh, ik zie je nog hier op de dijk verschijnen voor dat sleepoog...., toch...? Mooie auto, en zeker hoe die nu inmiddels is en jij er altijd zo enthousiast over bent/schrijft. Wat Paul memoreert, lees dat eens een keertje meer... Om in jou geval i.d.d. op "kosten" te kunnen gaan besparen, lijkt mij ook niet helemaal "juist" te hoeven zijn. Uiteraard is het je eigen keuze, maar slaap eerst nog heel veel nachtjes hierover, "terug draaien" gaat later ècht niet meer!
Succes met je beslissing, enige "verandering van spijs" zou ik wellicht op jou leeftijd ook wel hebben..., denk ik....
Succes met je beslissing, enige "verandering van spijs" zou ik wellicht op jou leeftijd ook wel hebben..., denk ik....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 00:09 #1321076
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pillen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 01:41 #1321080
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leukleuk..:D
Tsjoh..
Leuk om al die reacties te lezen om iemand te motiveren om z'n auto niet weg te doen..
@Michael, blijkbaar is er heel wat vertrouwen in je auto..Ik heb er niet zoveel verstand van:P, maar toch stem ik op de 900;) (offcourse)
Succes met je overweging! Lijkt me lastig..
Leuk om al die reacties te lezen om iemand te motiveren om z'n auto niet weg te doen..
@Michael, blijkbaar is er heel wat vertrouwen in je auto..Ik heb er niet zoveel verstand van:P, maar toch stem ik op de 900;) (offcourse)
Succes met je overweging! Lijkt me lastig..
Moderators: Jerry Stam