Volvo onder de motoren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2011 07:21 #1310497
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BMW
zijn leuke fietsen en rijd goed, maar in mijn ogen voor de wat 'rustige' rijders
. Laatste fiets was een Ninja, maar doet Dirkie niet meer.... wat een kanon zo'n ding..
Maar heb er toch altijd spijt van gehad dat ik 'm heb opgeruimd... maar je word wat ouder, soms wat verstandiger en de wil om te blijven leven is toch vele malen groter als die fijne fiets....
Maar heb er toch altijd spijt van gehad dat ik 'm heb opgeruimd... maar je word wat ouder, soms wat verstandiger en de wil om te blijven leven is toch vele malen groter als die fijne fiets....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2011 08:53 #1310502
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Rustige rijders Dirk?
Wil je de lijst bekeuringen zien uit die tijd
? Ik denk dat ik in die tijd echt niet een rustige rijder was.........
. Daarom ben ik er ook mee gestopt. Ik had ergens toch wel het gevoel dat mijn punten op waren....
Maar je hebt wel gelijk. Ik woon nu aan de dijk en als ik hier op een mooi zomerdag motoren echt voorbij zie stuiven zijn dat geen BMW's......
Groetjes Bouke
Maar je hebt wel gelijk. Ik woon nu aan de dijk en als ik hier op een mooi zomerdag motoren echt voorbij zie stuiven zijn dat geen BMW's......
Groetjes Bouke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2011 20:07 #1310564
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnenkort
Ik ga binnenkort maar eens beginnen met m'n motorrijbewijs. Ik acht me er ondertussen wijs genoeg voor. Dan moet er iets ouds komen. Triumph, Norton, Laverda, Ducati. Zoiets, caféracer ofzo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2011 20:47 #1310571
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 40+
de 40 gehaald zeker?
pas maar op..
<a href=" www.anwb.nl/verkeer/nieuws-en-tips/archi...ssaal-de-weg-op.html "> www.anwb.nl/verkeer/nieuws-en-tips/archi...ssaal-de-weg-op.html
pas maar op..
<a href=" www.anwb.nl/verkeer/nieuws-en-tips/archi...ssaal-de-weg-op.html "> www.anwb.nl/verkeer/nieuws-en-tips/archi...ssaal-de-weg-op.html
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-03-2011 23:30 #1310605
door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Imago stigma's
En nog steeds zijn er motorrijders die beweren dat je met een BMW K100 geen wheelie kunt maken!Natuurlijk hebben veel BMW-modellen altijd veel last (gehad) van het feit dat diegene die 'm wil rijden de fiets niet kan betalen en wie 'm kan betalen wil (of durft) er niet op rijden...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 00:05 #1310620
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Wheelie's
Wheelie's en driften zijn/is een techniek, die kan/kon ik zelfs met m'n BMW R75/6 met z'n 50 PK tjes.
zo moet het; <a href="">
Tegenwoordig ben ik er te schijterig voor, wordt over 6 weken 50.
Per ongeluk een power wheelie vind ik wel nog steeds kicken, maar als "ze" je zien, ben je direct je rijbewijs kwijt.........
zo moet het; <a href="">
Tegenwoordig ben ik er te schijterig voor, wordt over 6 weken 50.
Per ongeluk een power wheelie vind ik wel nog steeds kicken, maar als "ze" je zien, ben je direct je rijbewijs kwijt.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2011 04:10 #1310648
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Powerwheelie
is idd erg leuk en deed dit de laatste keer (toch een klein beetje onverwacht) met een Hayabusa van een vriend van me... is gelukkig wel goed gegeaan maar was geen echt strakke actie van me.
Zo wie zo die hele 'breng ik wel even weg voor je' actie van me niet net na een zware operatie te hebben gehad... maar jongens wat een vliegtuigen zijn dat.. echt niet normaal meer.
Nijmegen -> Utrecht ging snel, heel erg snel, nog nooit zo snel gegaan.
Kortom een schitterende bike, maar niets voor Dirkie, die rijd zich eigen helemaal dood met zo'n ding. Papa word wat ouder en valt nu meer onder de klasse 'rustige tourers'
Zo wie zo die hele 'breng ik wel even weg voor je' actie van me niet net na een zware operatie te hebben gehad... maar jongens wat een vliegtuigen zijn dat.. echt niet normaal meer.
Nijmegen -> Utrecht ging snel, heel erg snel, nog nooit zo snel gegaan.
Kortom een schitterende bike, maar niets voor Dirkie, die rijd zich eigen helemaal dood met zo'n ding. Papa word wat ouder en valt nu meer onder de klasse 'rustige tourers'
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2011 23:10 #1310870
door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Orgaandonoren
Een vriendin die in het ziekenhuis werkt, weigert sinds een paar jaar consequent om het woord "motorrijders" te gebruiken.In plaats daarvan heeft ze het over "orgaandonoren". Niet echt aardig, maar ze heeft er teveel voorbij zien komen...
Ik ben weliswaar 'pas' 41, maar als ik soms de capriolen van motorrijders op de weg zie... oei, oei, oei...In navolging van de signature-spreuk "Don't drive faster than your guardian angel can fly", zou ik nog toe willen voegen: "and don't try to outsmart her, either!".
Ik ben weliswaar 'pas' 41, maar als ik soms de capriolen van motorrijders op de weg zie... oei, oei, oei...In navolging van de signature-spreuk "Don't drive faster than your guardian angel can fly", zou ik nog toe willen voegen: "and don't try to outsmart her, either!".
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2011 23:53 #1310877
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Donor te kort
De populariteit van het motorrijden heeft ook dit niet op kunnen lossen.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-03-2011 21:14 #1310968
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben blij dat er weinig
Ik ben blij dat er weinig motorrijders hier tussen zitten, jullie hebben blijkbaar de volvo echt gekozen om veilig te zitten. Bljif daar dan vooral maar zitten maar let voortaan wel een beetje op in de file en maak plaats als er weer zo'n levensgevaarlijke motorrijder langs komt. Ik zal wel zwaaien
als ik langs kom en WEL op tijd ben bij mijn afspraken
Zolang er meer rokers sterven dan motorrijders (en daar heb je als donor niks aan) blijf ik gewoon het risico nemen
Benno
meer motor dan autokilometers per jaar houdt de lach op mjin gezicht en het geld in de portemonnee
Zolang er meer rokers sterven dan motorrijders (en daar heb je als donor niks aan) blijf ik gewoon het risico nemen
Benno
meer motor dan autokilometers per jaar houdt de lach op mjin gezicht en het geld in de portemonnee
Moderators: Jerry Stam