Nut van het lidmaatschap, de ledenkorting.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 19:36 #1301969 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goede sfeer
ik hoor het nog nagalmen in het verwijderde topic over een of ander Franse gast: "We hebben hier graag een goede sfeer. Berichten met stemmingmakerij en uitlokking worden verwijderd. Persoonlijke discussies gaan per privébericht en niet via een discussie".

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 19:41 #1301973 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat bedoel je daar nou
Wat bedoel je daar nou mee?
Had ik Rik moeten PB'en? Volgens mij wordt menig forum verpest doordat mensen elkaar allerlei kwalificaties als azijnpisser toevoegen, niet doordat je elkaar je mening geeft. Als dat veranderd is, heb ik dat zeker gemist?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 21:12 #1301987 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi allemaal, Wat Martijn
 <div style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: #ffffff; margin: 8px;">Hoi allemaal,
Wat Martijn bedoeld te zeggen is dat hij een ander draadje heeft gezien dat begon met een heel klein verschil in interpretatie van een bericht wat uitmondde in een complete beestenboel.
Het lijkt de laatste tijd inderdaad wel alsof er een forum-griepje heerst. Draadjes worden op de meest negatieve manier geïnterpreteerd die maar mogelijk is, steevast worden er (foute) aannames gedaan en de gekozen bewoordingen zijn altijd woorden met extra negatieve klank waar anderen weer aanstoot aan nemen.
Dit alles met het bekende ping-pong spelletje als gevolg.
Natuurlijk zijn er verschillende inzichten. Zoveel mensen zoveel meningen. Dat zal nooit anders zijn.
Graag elkaar een beetje in waarde laten en even tot tien tellen voor je conclusies trekt en een passend antwoord op het forum zet. Je helpt er werkelijk niemand mee.
En dan nog even mijn mening: En ook ik vind het superfijn dat er bedrijven zijn die ons type Volvo een warm hart toedragen. Korting of geen korting. 
Nu weer on-topic?
Groetjes,
Támas</div> 

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
17-01-2011 23:20 #1302149 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic helemaal eens

960 estate 1996 schreef : Rik,
Leuk om te lezen dat je nu iets positiefs roept en blij bent met je verkregen korting.
Het zat laatste tijd al even tegen met je 960 dus geniet ervan.

idd leuk dat je blij bent met de service en kortingen van de ledenpas.Ook ik heb dit mogen aanschouwen toen ik een nieuwe uitlaat kocht. nu een org schoorsteen die in eenkeer past en goedkoper dan de "bosal" bij de automaterialenhandel (zelfs met de 35% korting die ze geven). dus zijn we samen blij met Harrie Arendsen.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
17-01-2011 23:33 #1302150 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic blij

mderijke schreef : Reken maar even mee
19% BTW gaat er over de opslag vanaf, da's dus nog maar 81%, daar moet je je winkelpand, je opslag, je nutsbedrijven, gemeentelijke belastingen, transportkosten etc  van betalen. Dan nog eens je personeelskosten en voor je het weet zit je op een nettowinst van 10 à 20%. Dus met een korting van 15% wordt zo'n beetje de gehele winst weggeven (vooropgesteld dat de marges zijn zoals ik ze schets). Die ken ik niet. (dan vergeet ik voor het gemak maar even de afschrijving op je inventaris, niet verkochtte artikelen, retouren en ga zo maar door)
Ik denk dat het wel heel erg netjes is dat we dit soort kortingsbedragen krijgen.</p een pluim voor elk bedrijf wat onze leden korting geeft[/b]. Ga zo door en moedig collega dealers aan dit ook te doen want zo houden we onze hobby en de Volvo 7 en 900 betaalbaar op de weg.

en niet te vergeten dat ze de werkplaats openstellen voor een sleuteldag, monteurs en magazijnman en ander personeel voor ondersteuning op deze dagen hebben.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 21:14 #1302214 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic korting
Ik zou ook heel erg blij zijn als ik korting krijg al gaat het maar om het idee en als ik ergens heel blij van wordt wil ik dat ook meestal met iedereen mededelen dus snap zijn plaatsing volledig.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 22:44 #1302234 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt

asatter schreef : en niet te vergeten dat ze de werkplaats openstellen voor een sleuteldag, monteurs en magazijnman en ander personeel voor ondersteuning op deze dagen hebben.

In dit geval (Harrie Arendsen) klopt dat, maar niet elk kortingsadres is ook sleuteladres dus dat gaat voor z'n algemeenheid niet op.
Maar Harrie Arendsen is ons 7 en 900 fanaten en onze vereniging goed gestemd, zo zouden er meer dealers moeten zijn. Het zijn er altijd te weinig.

Moderators: Jerry Stam