Nut van het lidmaatschap, de ledenkorting.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 13:23 #1084798 door V700 register
Nut van het lidmaatschap, de ledenkorting. is gemaakt door V700 register
Naast de bekende forumvoordelen hierbij ook even een melding van een ander voordeeltje. De ledenkorting bij Harry Arendsen....
Bobine 960: € 41,- (1x) ipv plm € 75, / Bougies 960 (origineel, 6x) € 23,- tegen bijna € 40 2 jaar terug bij de meeste andere dealers.
Blijkt maar weer hoeveel er aan deze zaken verdiend wordt als je de volle mep betaalt en soms ook 2e hands gevraagd wordt. Ik weet niet wie dit toen voor elkaar heeft gekregen maar bij deze wil ik die persoon zeer hartelijk bedanken en het nut van het lidmaatschap maar weer eens benadrukken.
Groeten en een goed weekend!
Rik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 13:25 #1301645 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Officieel
Officieel krijg je bij de ledenpas 15% korting, staat volgens mij ook in de Factor. Die je soms ook "gewoon" bij de dealer krijgt, die geen kortingsadres is. Misschien is Arendsen aan het uitverkopen ? Dit is meer 30-40% volgens mij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 13:37 #1301648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bovenop

henk 940LPT schreef : Misschien is Arendsen aan het uitverkopen ? Dit is meer 30-40% volgens mij.

De bobine was al € 10 goedkoper en kreeg daar bovenop nog 25% korting.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 13:57 #1301654 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "winst"
Hallo Rik

Vliegende Hollander schreef : Blijkt maar weer hoeveel er aan deze zaken verdiend wordt als je de volle mep betaalt en soms ook 2e hands gevraagd wordt.

Een kop koffie is thuis toch ook goedkoper dan buiten de deur?!  Van wat jij winst noemt, betaalt de verkopende partij z'n pand, z'n gas, water en licht, z'n foldertjes, z'n personeel en al die spullen die hij naderhand alleen met korting of aan de straatstenen niet kwijt wordt.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 15:40 #1301661 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen vaste

henk 940LPT schreef : Officieel krijg je bij de ledenpas 15% korting, staat volgens mij ook in de Factor. Die je soms ook "gewoon" bij de dealer krijgt, die geen kortingsadres is. Misschien is Arendsen aan het uitverkopen ? Dit is meer 30-40% volgens mij.

Volgens mij is de dealer vrij om de korting te bepalen hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 15:52 #1301663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Ja, klopt. Misschien moet ik het anders zeggen: Op vertoon van de ledenpas zou je minimaal 15% korting moeten krijgen bij de bedrijven die in Factor genoemd worden. Meer mag altijd :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 15:55 #1301664 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kort door de bocht
Jammer dat er zo kort door de bocht wordt geconcludeerd dat de boel normaal te duur is omdat je nu korting krijgt.
Ook niet leuk voor Arendsen, die ons adres in Oost is voor de sleuteldagen. Hij is zo aardig om onze leden zoveel korting te geven maar als hij dat altijd zou doen, bestond hij allang niet meer!

En voor de goede orde: Harrie Arendsen is officieel VOLVO dealer hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 15:56 #1301666 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens

henk 940LPT schreef : Ja, klopt. Misschien moet ik het anders zeggen: Op vertoon van de ledenpas zou je minimaal 15% korting moeten krijgen bij de bedrijven die in Factor genoemd worden. Meer mag altijd :)

Volgens mij staat er nergens dat de dealer minimaal 15% moet geven hoor.
Maar ben benieuwd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 16:48 #1301675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk aan uw uitspraken

whitehorse schreef : Ook niet leuk voor Arendsen, die ons adres in Oost is voor de sleuteldagen. Hij is zo aardig om onze leden zoveel korting te geven maar als hij dat altijd zou doen, bestond hij allang niet meer!

Helemaal mee eens. Vindt dergelijke uitlatingen niet echt gepast op dit Forum. We hebben hier in het verleden al eens problemen mee gekregen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2011 18:36 #1301702 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een azijnpissers weer
Wat een azijnpissers weer zeg. Rik is enthousiast over het feit dat hij bij een goed Volvo adres korting krijgt op vertoon van zijn ledenpas en hij krijgt gelijk een part gezeur over zich heen.
Gaat lekker hier op het forum de laatste tijd. En beschamende rel krijgt hier alle ruimte om te gaan etteren en stinken, maar hier duiken gelijk alle regiocoördinatoren en moderatoren boven op om dit ongepaste gedrag af te keuren.
Triest, heel triest.

Moderators: Jerry Stam