Nut van het lidmaatschap, de ledenkorting.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bobine 960: € 41,- (1x) ipv plm € 75, / Bougies 960 (origineel, 6x) € 23,- tegen bijna € 40 2 jaar terug bij de meeste andere dealers.
Blijkt maar weer hoeveel er aan deze zaken verdiend wordt als je de volle mep betaalt en soms ook 2e hands gevraagd wordt. Ik weet niet wie dit toen voor elkaar heeft gekregen maar bij deze wil ik die persoon zeer hartelijk bedanken en het nut van het lidmaatschap maar weer eens benadrukken.
Groeten en een goed weekend!
Rik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bobine was al € 10 goedkoper en kreeg daar bovenop nog 25% korting.henk 940LPT schreef : Misschien is Arendsen aan het uitverkopen ? Dit is meer 30-40% volgens mij.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een kop koffie is thuis toch ook goedkoper dan buiten de deur?! Van wat jij winst noemt, betaalt de verkopende partij z'n pand, z'n gas, water en licht, z'n foldertjes, z'n personeel en al die spullen die hij naderhand alleen met korting of aan de straatstenen niet kwijt wordt.Vliegende Hollander schreef : Blijkt maar weer hoeveel er aan deze zaken verdiend wordt als je de volle mep betaalt en soms ook 2e hands gevraagd wordt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is de dealer vrij om de korting te bepalen hoor.henk 940LPT schreef : Officieel krijg je bij de ledenpas 15% korting, staat volgens mij ook in de Factor. Die je soms ook "gewoon" bij de dealer krijgt, die geen kortingsadres is. Misschien is Arendsen aan het uitverkopen ? Dit is meer 30-40% volgens mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook niet leuk voor Arendsen, die ons adres in Oost is voor de sleuteldagen. Hij is zo aardig om onze leden zoveel korting te geven maar als hij dat altijd zou doen, bestond hij allang niet meer!
En voor de goede orde: Harrie Arendsen is officieel VOLVO dealer hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : Ja, klopt. Misschien moet ik het anders zeggen: Op vertoon van de ledenpas zou je minimaal 15% korting moeten krijgen bij de bedrijven die in Factor genoemd worden. Meer mag altijd
Volgens mij staat er nergens dat de dealer minimaal 15% moet geven hoor.
Maar ben benieuwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens. Vindt dergelijke uitlatingen niet echt gepast op dit Forum. We hebben hier in het verleden al eens problemen mee gekregen.whitehorse schreef : Ook niet leuk voor Arendsen, die ons adres in Oost is voor de sleuteldagen. Hij is zo aardig om onze leden zoveel korting te geven maar als hij dat altijd zou doen, bestond hij allang niet meer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat lekker hier op het forum de laatste tijd. En beschamende rel krijgt hier alle ruimte om te gaan etteren en stinken, maar hier duiken gelijk alle regiocoördinatoren en moderatoren boven op om dit ongepaste gedrag af te keuren.
Triest, heel triest.