940 aanschaffen om 740 te behouden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen ik die 740 kocht zaten er een aantal kleine plekjes op die ik in de toekomst wilde aanpakken. Geen zichtbare roest, maar wat lichte blaasvorming dus het had niet echt haast. Gisteren, toen ik de auto van de pekellaag wilde ontdoen, viel me op dat die plekjes er ineens wat ernstiger uitzagen. Omdat de huidige winterse omstandigheden met veel pekel waarschijnlijk nog wel even aanhouden, en ik geen zin heb om aan het einde van de winter met een half weg gerotte 740 te zitten, lijkt het me verstandig om hem stil te zetten en er een andere auto bij te kopen. Ik zit zelf te denken aan een 940, omdat deze relatief goedkoop in aanschaf zijn. De vraag rijst echter: Mag ik verwachten dat ik een probleemloze auto koop voor minder dan 1000 Euro?
Gr. en prettige kerstdagen,
Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En voor die 1000 euro is er genoeg te koop , op de site waarschijnlijk ook wel , of er nog een gaan halen in Zweden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is er wel een van mijzelf
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/35677 "> www.volvo700vereniging.nl/node/35677
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk, dat is inderdaad belangrijke informatie. Bijkomend voordeel is dat zo'n auto dan ook wat beter inzetbaar is voor de reis naar de Noordkaap, dat we volgende winter met een aantal mede Volvo liefhebbers willen ondernemen (zie www.vomac-nl.com voor de Poolcirkel reis die we in maart 2010 hebben ondernomen).henk 940LPT schreef : Zou gewoon gaan kijken naar een 740 of 940. Als je een geschikte tegenkomt koop je die. Mijn indruk is dat de 740's wat goedkoper zijn dan de 940's. Zou wel kijken naar een late 740 ivm compleet verzinkt zijn (miv modeljaar '88 of '89 dacht ik). 940 is altijd compleet verzinkt. Voordeel van de 940 is verder dat deze ABS heeft. Beide zaken (verzinkt en ABS) zijn natuurlijk wel een pluspunt als je de auto aanschaft voor wintergebruik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder werkt echt alles eraan en rijdt ie heerlijk. Wel moet je rekening houden met een hoog aantal km's, die van mij had er 319d op zitten.
Groeten,
Ben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou dit iets zijn: <a href=" link.marktplaats.nl/404286298 "> link.marktplaats.nl/404286298 ?