Afspraak = contract?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 22:00 #1290375 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lekker PB

john b schreef : Het zit Bas, zoals ik beschreven heb, en het is overigens niet de eerste keer dat ik zo'n "valse" ad heb getraceerd en ook gemeld.  En wat er in mijn "cache" is blijven hangen, en hoe mijn "browser" is ingesteld, boeit me niet en bovendien ben ik in die zaken volstrekt niet thuis, het zegt me niets, dus.
En voor de rest, laat maar zitten.

av JB

Zeg, kunnen njullie iet niet in een PB uitvechten?
Zeker voor een moderator en NOG meer voor een Ossenaar is dit allemaal niet de juiste plek.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 22:12 #1290378 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is gebeurd.

Jeroen schreef : Zeg, kunnen njullie iet niet in een PB uitvechten?

Is gebeurd, dus kunnen we nu weer verder on-topic.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 23:59 #1290388 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mazda
Clubgenoten,
Ik lees net, tot mijn verbazing, de berichten op deze lijn. Ik ben degene die de Mazda heeft aangeboden in de rubriek "leden voor leden". Motivatie is tweeerlei: 1: ik heb een Mazada te koop wegens aanschaf van een C30 voor mijn vrouw en zelf ben ik een 945 rijder en lid van deze club; 2: ik ben in de veronderstelling dat ik andere merk auto's dan Volvo aan mag bieden in de categorie "leden voor leden".
Indien ik abuis ben dan verneem ik dat graag en zal de advertentie verwijderen. Ik wil tenslotte niet ingaan tegen de regels die gelden. Laat me het weten!!
Indien ik juist handel dan verneem ik dat ook graag. Mijn bedoelingen zijn niet bedrijfsmatig (ik ben geen handelaar). Ik dacht misschien een clublid (of bekende daarvan) blij te kunnen maken met een goede auto; of tie mooi zo mooi is ls een Vovo valt zeker te betwisten...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2010 00:01 #1290390 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niks mis mee.

HenkHof schreef : Indien ik juist handel dan verneem ik dat ook graag. Mijn bedoelingen zijn niet bedrijfsmatig (ik ben geen handelaar). Ik dacht misschien een clublid (of bekende daarvan) blij te kunnen maken met een goede auto;

Nee hoor Henk, niks mis mee, en dit is ook precies waar de rubriek leden-voor-leden voor bedoeld is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2010 00:13 #1290391 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks...

Baseman schreef : Nee hoor Henk, niks mis mee, en dit is ook precies waar de rubriek leden-voor-leden voor bedoeld is.

Bas, bedankt voor je reactie. Of ik nu wel of niet handel volgens de regels van de club, dat kun je (of ieder ander) me ALTIJD laten weten! Dat geeft me in ieder geval de mogelijkheid om te reageren....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2010 00:40 #1290398 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB
Ik heb "john b" een PB gestuurd hierover...

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2010 09:11 #1290408 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic leden voor leden
En voor het laatst:
Als niet-lid kon ik de ad. op de VOLVO-site gewoon zien en openen. Op zich geen ramp, maar het hoort niet te kunnen, en als het wel "kan" blijft zulks eveneens zonder gevolgen, maar meende de beheerders er op te attenderen, er liggen immers voor hen beweegredenen aan ten grondslag om advertenties van gelijke strekking in de rubriek "leden-voor-leden" te plaatsen, me dunkt onder meer teneinde te voorkomen dat "bezoekers" zich wanen op een equivalent van Marktplaats.

av jb

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2011 13:44 #1300001 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic prediken

Baseman schreef : ... dus kunnen we nu weer verder on-topic.

idd, en wel omdat
  • die deksele aap via PB meedeelde dat "t spul moet maar ergens heen waar de zon niet schijnt zou ik zeggen" 
  • terwijl hij het recentelijk (dit jaar dus) in een andere topic netjes vond dat de tegenpartij zich aan de afspraak gehouden heeft inzake de verkoop van goederen aan hem
Het woord prediken valt voor sommigen dus makkelijker dan er effectief uitvoering aan te geven.
Het zit mij nog altijd hoog, dus daarom toch deze posting.
Wolwo

Moderators: Jerry Stam