Afspraak = contract?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 18:16 #1290327 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt, John.

john b schreef : Alle sitegebruikers (zowel leden als niet-leden van de V700 vereniging kunnen "gezocht" en "aangeboden" advertenties plaatsen. Deze dienen altijd Volvo 700 serie gerelateerd te zijn. Hieronder vallen de Volvo 740, 760, 780, 940, 960 en S/V90. Advertenties die niet aan deze regel voldoen worden verwijderd.

Dat klopt, John, maar het is aan leden van de vereniging voorbehouden, artikelen aan te bieden, die niet noodzakelijkerwijs iets met Volvo te maken hoeven te hebben.Dit is gedaan, om een mogelijkheid te bieden om 'intern' zeg maar, voor een laten we zeggen verenigingsprijs een ander een voordeel te geven , boven wellicht een marktplaats advertentie.
Het is niet de bedoeling dat het een handelsplaats wordt, wat we als moderators in de gaten houden.
Als je punt twee ook had geciteerd van de siteregels betreffende advertenties, had je je deze vraag niet hoeven stellen:

sitereglementen schreef : Verenigingsleden kunnen ook een advertentie plaatsen in de rubriek "leden voor leden", dit mogen ook niet Volvo 700 gerelateerde zaken zijn. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 18:29 #1290328 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic klopt ook, Bas
Alleen staat die ad niet in de rubriek "van leden voor leden", anders had ik hem niet kunnen zien.

av jb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 18:58 #1290335 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel.

john b schreef : Alleen staat die ad niet in de rubriek "van leden voor leden", anders had ik hem niet kunnen zien.

Ik zou graag vernemen van je, of deze constatering vandaag gedaan is om 12:16 of dat je dat nu nog steeds kan.De advertentie staat namelijk in leden-voor-leden en daar hoor jij niet bij te kunnen.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:04 #1290337 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic niet
Tot ongeveer 10 m geleden kon ik het/hem nog gewoon zien, net zoals de afgelopen 20 uren.
Nu niet meer, maar, ik heb het gemeld, per e-mail, en ook hier opgemeld, en ik en andere niet-leden horen daar niet bij te kunnen, maar dat had ik zelf ook al opgemerkt. En je mag een ander wel eens een keer gelijk geven, Bas.

av JB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:10 #1290338 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lezen.

john b schreef : Tot ongeveer 10 m geleden kon ik het/hem nog gewoon zien, net zoals de afgelopen 20 uren.
Nu niet meer, maar, ik heb het gemeld, per e-mail, en ook hier opgemeld, en ik en andere niet-leden horen daar niet bij te kunnen, maar dat had ik zelf ook al opgemerkt. En je mag een ander wel eens een keer gelijk geven, Bas.

Lees bovenstaand even terug.Ik zie dan niet in, waarom ik jou gelijk moet geven.
Zoals aangegeven, zal de adverteerder eerst een andere categorie gebruikt hebben, waar je wel bij kan en is dat in jouw cahce blijven hangen, wat een instelling is in je browser.In de logging van het betreffende item, de Mazda, staat NERGENS jouw naam vermeld.Ik zou dus graag vernemen per PB, hoe het zit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:18 #1290342 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deels dan.

john b schreef : En je mag een ander wel eens een keer gelijk geven, Bas.

Ik kan je gedeeltelijk gelijk geven, ik zie nu ook dat je als niet-lid, zelfs als bezoeker, rechtsboven de titel kunt lezen.
Je kunt er niet bij, zoals je zelf zegt, maar je ziet de tekst wel staan.Dat is slordig, maar op basis van de rechten klopt het weer wel, dat je een 403 krijgt, die je zoals ik heb kunnen zien, al een aantal keer gehad hebt het laatste uur.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:19 #1290343 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic zo zit het.
Het zit Bas, zoals ik beschreven heb, en het is overigens niet de eerste keer dat ik zo'n "valse" ad heb getraceerd en ook gemeld.  En wat er in mijn "cache" is blijven hangen, en hoe mijn "browser" is ingesteld, boeit me niet en bovendien ben ik in die zaken volstrekt niet thuis, het zegt me niets, dus. 
En voor de rest, laat maar zitten.

av JB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:37 #1290347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas zegt het niets over
Helaas zegt het niets over de mentaliteit van iemand of hij lid is van de vereniging of niet. Ik heb twee negatieve ervaringen, beide met een "prominent" lid.

De ene neemt een loopje met de betalingsregeling die ik in mijn goedheid van vertrouwen heb aangegaan, het andere lid heeft spullen gekocht maar nooit afgehaald.

Leergeld heet dat, ik ben nu bij de verkoop van spullen extreem duidelijk, wordt door sommigen zelfs bot genoemd maar ik trap hier geen tweede keer in.

Groet Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 19:51 #1290353 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Och...
het is maar net welke stelling je wilt in nemen. Ik heb over de laatste 4 jaar ruim 500 tuningsgoederen verkocht, waaronder vele spoilers hier (deze zonder winst!).
Toch ga ik iedere keer uit van de goede bedoelingen van de koper. Je kan moeilijk een nieuwe koper afrekenen op je eigen verleden, dat je waakzamer wordt dat is natuurlijk wel goed.
Maar cynisme is niet nodig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2010 21:07 #1290368 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cache

Baseman schreef : Zoals aangegeven, zal de adverteerder eerst een andere categorie gebruikt hebben, waar je wel bij kan en is dat in jouw cahce blijven hangen, wat een instelling is in je browser.In de logging van het betreffende item, de Mazda, staat NERGENS jouw naam vermeld.Ik zou dus graag vernemen per PB, hoe het zit.

Die cache klopt in dit geval niet Bas, deze website wordt dynamisch (php) gegenereerd en elke keer opnieuw vanaf de webserver aangemaakt en aangeboden als je inlogt of van pagina veranderd.Voor afbeeldingen e.d. kan de cache wel kloppen (afbeeldingen de gecached worden) maar voor de teksten dus absoluut niet.Maar dit ter zijde...

Moderators: Jerry Stam