780-advies gevraagd
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Overigens, bij Niham Volvo in Den Haag wordt een 780 Turbo ter verkoop aangeboden. Uiteraard wat info opgevraagd: de auto zou geen "excessieve" schade gehad hebben. Ik houd u op de hoogte. Hieronder nog mijn vragen gericht aan Niham:Dank voor uw informatie inzake de Volvo 780. Echter, informatie ter suppletie is noodzakelijk: "Technisch zowel als mechanisch in orde". Zijn er op dit gebied nog reparatie's te verwachten, welke zich (op korte danwel middellange termijn) opdringen voor uitvoering in aanmerking te komen? Ik denk hierbij aan remschijven, uitlaat, banden, grote onderhoudsbeurt conform Volvo-specificatie en wat dies meer zij;"De auto kent geen excessieve schadeposten uit het verleden". Buitensporige schade is blijkbaar niet aan de orde geweest in het verleden, welk soort schade dan wel?Is onderhoud én historie aantoonbaar, i.c. bekend? Terzake de kilometerstand: is deze te traceren in de NAP?Kunt u de cosmetische staat van de auto beschrijven? Specifiek de aan- danwel liefst de áfwezigheid van roestvorming bevestigen?Wat is het oorspronkelijke land van herkomst?Graag nog uw reactie.In afwachting,met vriendelijke groet,En wat heeft Jeroen weer geweldige opnamen gemaakt tijdens hét evenement voor de klassieker-liefhebber: "Oss On Classic Wheels", waarbij ik mij bij wijze van variatie eens in een geheel ander, maar zeker exclusief voertuig heb voortbewogen. av jb
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat een stuur met een airbag? Zijn die origineel geleverd op 780?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Vandaar misschien ook de airbag in het stuur.
- V700 register
- Nieuw lid
-
RDW zegt:k² schreef : 1998??of is dat eerste ingebruikname in Nederland?
Datum eerste toelating 28-02-1989Datum eerste afgifte Nederland 05-07-2001Datum aanvang laatste tenaamstelling 15-05-2010
1998 is dus een typ-foutje van Niham
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf vergeleken met de nieuwprijs in de jaren 80/90 is een ton veel geld. Of zie ik dat fout?
Ik houd het maar op mijn 940 die, als alles goed gaat, in 2015 iets meer dan een ton op de zal hebben ;O
Wens jullie een prachtdag!
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ontzettend veel geld. Maar kan het me wel voorstellen als de auto all-risk verzekerd is geweest en voor zoveel getaxeerd is geweest (met taxatierapport). Maar dan nog, dan kun je beter gewoon een andere kopen en die opknappen.JP Elverding schreef : Ik kan me indenken dat een reparatie van 100.00 gulden dusdanig is geweest dat die schade pratisch niet te achterhalen is. Maar zoveel geld in 2000 voor een 780?Ik kon toen een mooie kopen voor zzo'n 20.000 gulden, dus de verhouding nieuwwaarde/schade is bizar, IMBM dan.
Zelf vergeleken met de nieuwprijs in de jaren 80/90 is een ton veel geld. Of zie ik dat fout?
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av jb
- John Blummel
- Nieuw lid
-