780-advies gevraagd

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 18:06 #1081442 door John Blummel
780-advies gevraagd is gemaakt door John Blummel
Hallo deskundigen,
En er zijn mensen die zich nu aangesproken voelen:<hr />De advertentie: <hr /><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Aangeboden:</div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Volvo 780 2.8 V6 bertone 12 mnd garantie (bj 1989)</div></td></tr></tbody></table><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Prijs: </div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">€ 9.900,00</div></td></tr></tbody></table><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Omschrijving:</div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">230223km. 1e Lak, absoluut geen roest of schade, 4 hoofdsteunen, ABS, Absoluut in onberispelijke staat verkerende auto, Airconditioning, Alarmsysteem, Buitentemperatuurmeter, Bumpers in carrosseriekleur, ... </div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">DE VRAAG:</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">ZIJN ER MENSEN DIE DE AANGEBODEN VOLVO KENNEN, DANWEL IETS KUNNEN EN WILLEN ZEGGEN OVER DE AANBIEDER?</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Uw reacties worden vertrouwelijk behandeld...</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">av JB </div><div style="font-size: 12px; font-family: arial"> </div></td></tr></tbody></table>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 19:27 #1279449 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welke aanbieder

john b schreef : Hallo deskundigen,
En er zijn mensen die zich nu aangesproken voelen:<hr />De advertentie: <hr /><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Aangeboden:</div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Volvo 780 2.8 V6 bertone 12 mnd garantie (bj 1989)</div></td></tr></tbody></table><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Prijs: </div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">€ 9.900,00</div></td></tr></tbody></table><table border="0" cellpadding="0" width="675"><tbody><tr><td width="155" valign="top"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Omschrijving:</div></td><td width="520"><div style="font-size: 12px; font-family: arial">230223km. 1e Lak, absoluut geen roest of schade, 4 hoofdsteunen, ABS, Absoluut in onberispelijke staat verkerende auto, Airconditioning, Alarmsysteem, Buitentemperatuurmeter, Bumpers in carrosseriekleur, ... </div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">DE VRAAG:</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">ZIJN ER MENSEN DIE DE AANGEBODEN VOLVO KENNEN, DANWEL IETS KUNNEN EN WILLEN ZEGGEN OVER DE AANBIEDER?</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">Uw reacties worden vertrouwelijk behandeld...</div><div style="font-size: 12px; font-family: arial">av JB </div><div style="font-size: 12px; font-family: arial"> </div></td></tr></tbody></table>

welke aanbieder?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 19:41 #1279454 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Marktplaats

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 21:17 #1279471 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic aanbieder?
Ehrensperger uit Schagen??? Zegt dat iets?
En hierbij zijn reactie. En de Volvo-dealer was Ton van Kuijk, we konden overigens slechts 1 onderhoudsbeurt traceren, en wel in 2001, maar dat zegt ook niet alles.jb Van: Occasion Garage [mailto:occasiongarage@hetnet.nl] Verzonden: donderdag 10 juni 2010 9:06Aan: johnOnderwerp: Re: Reactie op uw advertentie: Volvo 780 2.8 V6 bertone 12 mnd garantie (bj 1989)Goedendag, live is de volvo echt heel mooi, zowel het interieur als het koetswerk is zeer mooi maar vooral heel echt, daar bedoel ik mee 1e lak,absoluut nog nooit gespoten of anders aan gerommeld. De Volvo is bij de Volvo dealer onderhouden,waarvan boekjes ter inzage zijn.Met vriendelijke groet Ehrensperger Occasiongarage &#160;
&#160;

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 21:19 #1279470 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic aanbieder Ehrensperger
Daar ben ik eind jaren tachtig geweest om een Opel Monza 2.8S van '79 te kopen...... in staat van nieuw...blablabla je kent het wel. Ik kom daar, een verwaarloosde frikandel trof ik aan. Het mos zat voor/achter de ramen en het ding was gewoon uitgeleefd. Op zich niet erg, maaaaaar dan moet je dat wel zeggen aan de telefoon en in je advertentie zetten(nostalgie; de autozoekertjes in de zaterdagTelegraaf) dan was ik nl. niet eens 2,5u in de auto gaan zitten om ernstig teleurgesteld te worden.
Resumé; beoordeel de auto ZELF en laat je niet lekker maken door de advertentietekst en de lulverhalen. Het is dan wel bijna 25jr geleden maar 'zo vader, zo zoon'   

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 22:56 #1279486 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic 780
Hallo John,
zo op de foto's lijkt het een gaaf exemplaar. Maar ik weet dat foto's erg bedriegelijk kunnen zijn. Kijk goed op de geijkte mogelijke roestplekken van de 780 en vraag anders Drs.780, onze onvolprezen Hedwig, om deskundig advies. Dan kom je gegarandeerd niet met een kat in de zak thuis.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 23:03 #1279489 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VIN

jsnijder schreef : Hallo John,
zo op de foto's lijkt het een gaaf exemplaar. Maar ik weet dat foto's erg bedriegelijk kunnen zijn. Kijk goed op de geijkte mogelijke roestplekken van de 780 en vraag anders Drs.780, onze onvolprezen Hedwig, om deskundig advies. Dan kom je gegarandeerd niet met een kat in de zak thuis.

Groeten, Jan.

en die zal je om het VIN vragen, dus vraag die maar alvast op. Ik heb het idee overigens dat deze kar elk jaar voorbijkomt, startend in Haarlem 3 of 4 jaar geleden, maar ik kan me vergissen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2010 23:22 #1279492 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schadeverleden?
Vraag eerst maar eens een schadeverleden op, bij voorkeur bij Ton van Cuijk.
Totalloss was ie niet, meer het heeft niet veel gescheeld, als ik mijn bron mag geloven.Dan is 'geen roest'  ineens wel logisch................
Er moet trouwens wel iets mis mee zijn, wat het wel weer interessant maakt.De auto is in 2003 aangekocht door de laatste tenaamsteller maar dus zonder keuring gekocht, want die is al 8 jaar (ACHT JAAR) verlopen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2010 00:13 #1279500 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet origineel
Ik weet van de 780 vrij weinig af, naast het feit dat ik er ooit zeker een van wil bezitten
Maar ik zie wel dat de voor- en achterbumper in carrosseriekleur zijn meegespoten. En zo zijn ze nooit van de band gerold. Persoonlijk zou ik 'm alleen daarvoor al laten staan, maar ik ben 'n bietje 'n aparte (zoals wij dat in Brabant zeggen) Ik vind het overigens wel een fraaie kleuren combi, dat donkerblauw metallic met dat beige leder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2010 06:45 #1279507 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ton

Baseman schreef : Vraag eerst maar eens een schadeverleden op, bij voorkeur bij Ton van Cuijk.

Van Kuijk heeft geloof ik 3 Volvo showrooms (dealers) in Noord Holland en een "eigen" schadeherstel bedrijf. Dat laatste zou je dus eens kunnen bellen.

Moderators: Jerry Stam