Blauwe schildjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 10:31 #1277776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rvs
Op Haddock zit inderdaad een RVS schildje , zal dan wel van Timen komen , weet dat Haddock daar ook wel eens geweest is.
Het RVS schildje zal in dan maar van Haddock afhalen en op een rijdende Volvo zetten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 18:05 #1277819 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic RVS

Fred 740 schreef : Op Haddock zit inderdaad een RVS schildje , zal dan wel van Timen komen , weet dat Haddock daar ook wel eens geweest is.
Het RVS schildje zal in dan maar van Haddock afhalen en op een rijdende Volvo zetten.

Van wie is H.. dan geweest? Heb je het kenteken?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 19:11 #1277825 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wist je toch al
Timen dat wist jij toch al , Haddock is zelfs weleens bij jouw geweest voor dacht ik andere Turbo etc.
Eigenaar was o.a iemand uit Nijkerk is ook nog steeds V700lid , dan weet je genoeg
Zitten maat twee leden in Nijkerk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 23:01 #1277885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eens

EndlessQuest schreef : Dus als ik niet op de ALV was, het bewuste topic gemist heb, dan is het niet zo raar dat ik van niks weet, want ik kan er verder niks over vinden.
Beetje meer promotie onder de leden mag best lijkt mij persoonlijk dan. (Niet dat ik nou direct de behoefte had om de webshop leeg te kopen hoor, maar als ik weer een schildje nodig heb of zo

)

Ik ben het hier wel mee eens, dit soort zaken mogen best wat beter gecommuniceerd worden met leden. Bovendien vind ook ik het schildje duur, zeker in combinatie met verzend-/verpakkingskosten. Je maakt in feite reclame voor de club, wat toch weer een of meerdere leden (en dus contributie én nieuwe kennis) kan opleveren, alsmede noodzakelijk nieuwe aanwas voor de club. Voor het bedrag dat aan lidmaatschap betaald wordt zou je éigenlijk verwachten dat het schildje inclusief is. Goed, ik begrijp dat handgemaakt spul ook geld kost, maar het is een gedachte die bij mij in elk geval wel leeft.
Blijft wel staan dat je voor de betaalde contributie wel verwacht goed geinformeerd te worden over belangrijke onderwerpen. Het lijkt mij niet correct als dat van je aanwezigheid op een ALV of een specifiek topic afhankelijk is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 23:23 #1277889 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet helemaal.

Wouter1973 schreef : Blijft wel staan dat je voor de betaalde contributie wel verwacht goed geinformeerd te worden over belangrijke onderwerpen. Het lijkt mij niet correct als dat van je aanwezigheid op een ALV of een specifiek topic afhankelijk is.

Je hebt zeker gelijk, dat je als betalend lid geinformeerd mag worden over toch wel belangrijke stappen voorwaarts, in dit geval een webshop.Over het algemeen, kun je denk ik stellen, dat we als webteam best behoorlijk ons best doen, om informatie te verstrekken, daar waar nodig, als het gaat om bijvoorbeeld wijzigingen op de site of overdracht van voorzitterschap, om maar twee dingen te noemen.
De webshop heeft een lange tijd aanloop nodig gehad, om van de grond te komen en de bedoeling was, de webshop te presenteren als vernieuwing, op de nieuwjaarsreceptie, wat gelukt is.De reden dat er daarna een soort windstilte was, is dat er op de achtergrond ook nog taken verdeeld moeten worden, die minder hoge prioriteit hadden, op dat moment, dan de shop zelf. Denk aan de afhandeling van betalingen, het hele proces van het moment dat je als koper op bestel klikt, tot het aan TNT wordt meegegeven, zeg maar.
Gevolg hiervan, is dat er tot afgelopen week geen link zichtbaar was, maar er wel al aankondigingen op de nieuwjaarsreceptie waren en in de Factor 700.Inmiddels is ook het werk op de achtergrond uitgevoerd en hebben we besloten de link in de knoppenbalk toe te voegen.
Dit neemt niet weg, dat het voor ons als webteam, maar ook voor ons als vereniging, een nieuw iets is, waar we allemaal nog aan moeten wennen.Daarnaast wil ik nogmaals benadrukken, dat het hele onderhoud, modereren en andere aan de vereniging vast hangende taken worden uitgevoerd door vrijwilligers, die naast hun dagelijkse, vaak drukke privé-leven ook mede-onderhoud plegen of andere zaken voor de vereniging uitdragen.
Ik hoop dat dit het een beetje verduidelijkt en hoop op jouw, maar ook op jullie begrip hiervoor.
Qua kosten, ik meen dat dat hierboven reeds ter sprake is gekomen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 23:24 #1277891 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 3 halen 1 betalen

Bovendien vind ook ik het schildje duur, zeker in combinatie met verzend-/verpakkingskosten. Je maakt in feite reclame voor de club

Dat geldt ook voor de polospelers op de kleding van Ralph Lauren. Hoeveel "reclame" ik ook maak, de productiekosten nemen niet af.
Het schildje is "veel geld" in vergelijking tot een kentekenplaathouder. Maar niet duur als je kijkt naar de productiekosten. Gratis bij een lidmaatschap? Ca. 20 euro betalen voor de rest dus ? Wat is dat toch.... die onuitputtelijke wensenlijst voor die symbolische bijdrage.

Moderators: Jerry Stam