Blauwe schildjes
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???
Misschien is het een goed idee om ook een wat eenvoudiger grille-schildje te laten maken en aan te bieden aan de leden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het verschil zit hem in de verpakkingskosten.Aangezien de artikelen 'in house' verpakt worden worden daarvoor kosten in rekening gebracht om zogenaamd quitte te spelen, om het maar zo te formuleren. whitehorse schreef : Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???
Overigens, kunnen de betreffende schildjes ook worden afgehaald, op afspraak, en worden meegenomen naar evenementen, omdat verkoop van verenigingsartikelen niet aan regels gebonden is.Zo zou je zowel de badge, de kentekenplaathouder en/of pet bij een sleuteldag kunnen afnemen, waarbij er noch verzending, noch verpakking gerekend wordt.
(en de penningmeester zal me vast verbeteren, als ik me vergis.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oké, maar dan moet er wel bijstaan verpakking en verzendingskosten. En er staat alleen verzendkosten bij. Maar dan is die € 12,50 nog wel duur, omgerekend = € 12,50 wel even fl. 27,50 + € 25,00 is dan fl. 55,00. En dan is het doosje wel prijzig € 5,40 of is het doosje speciaal.Baseman schreef :
Het verschil zit hem in de verpakkingskosten.Aangezien de artikelen 'in house' verpakt worden worden daarvoor kosten in rekening gebracht om zogenaamd quitte te spelen, om het maar zo te formuleren.whitehorse schreef : Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???
Overigens, kunnen de betreffende schildjes ook worden afgehaald, op afspraak, en worden meegenomen naar evenementen, omdat verkoop van verenigingsartikelen niet aan regels gebonden is.Zo zou je zowel de badge, de kentekenplaathouder en/of pet bij een sleuteldag kunnen afnemen, waarbij er noch verzending, noch verpakking gerekend wordt.
(en de penningmeester zal me vast verbeteren, als ik me vergis.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Kan leuk worden als Nederland en anderen de euro weer mochten afschaffen!!) En trouwens: 27,50 gulden en 25 euro maakt geen 55 euro of gulden hoor!
Maar ik ben het met je eens dat de verpakkingskosten wel aan de hoge kant zijn.
Trouwens, ik heb mijn grillebadge bij Marc gekocht op een sleuteldag. Hij heeft alles keurig bij zich!
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was ff te snel:whitehorse schreef : Tsja Henk, die guldens moeten we maar eens vergeten, alles is tegenwoordig in euro's net zoveel (of meer...) dan het in guldens was.
(Kan leuk worden als Nederland en anderen de euro weer mochten afschaffen!!) En trouwens: 27,50 gulden en 25 euro maakt geen 55 euro of gulden hoor!
Maar ik ben het met je eens dat de verpakkingskosten wel aan de hoge kant zijn.
Trouwens, ik heb mijn grillebadge bij Marc gekocht op een sleuteldag. Hij heeft alles keurig bij zich!
.
€ 12,50 = fl. 27,50
€ 25,00 = fl. 55,00
Dus totaal € 37,50 dat is dus totaal in guldens fl. 82,50. Maar ja we zijn gewoon VERNEUKT met die euro's.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
En als we teruggaan worden we dat nog eens.
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-

Bij wie Bas ? Bij jouw in Denbosch is wel te doen.