Blauwe schildjes
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij kun je daarvoor contact opnemen met de penningmeester, de voorzitter of de redacteur. Maar ik kan me vergissen. Contactgegevens staan in de Factor 700.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ik dacht sinds de vorige ALV [waar ik niet bij was]EndlessQuest schreef : Sinds wanneer hebben wij een webshop? En hoe had ik dat kunnen weten? En hoe zou ik bij die webshop terecht moeten komen als Pietjeprecies de link hierboven niet geplaatst had?
Het is toen ook op het forum gemeld in een topic.
En het staat dacht ik ook tussen de linkjes.
Groetn,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje meer promotie onder de leden mag best lijkt mij persoonlijk dan. (Niet dat ik nou direct de behoefte had om de webshop leeg te kopen hoor, maar als ik weer een schildje nodig heb of zo )
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je vergeet te vermelden, dat je dan de Factor 700 ook niet hebt gelezen. EndlessQuest schreef : Dus als ik niet op de ALV was, het bewuste topic gemist heb, dan is het niet zo raar dat ik van niks weet, want ik kan er verder niks over vinden.
Jan-Geert schreef : waar is dat mooie roestvrijstalen logo gebleven , wil echt niet zon blauwe vlek in mijn grille.
Dat is een variant die door Timen gemaakt is en niet is uitgegevens door de Vereniging, derhalve dus ook niet te vinden in de webshop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat mag zeker.Ik opperde meen ik hetzelfde, of in ieder geval meer ruchtbaarheid geven aan de website, maar er waren nog wat haken en ogen, waarom dat toen niet is uitgevoerd.EndlessQuest schreef : Mag ik een suggestie doen; voeg de webshop toe aan de knoppen boven aan de pagina? Genereert denk ik meer traffic naar de webshop. `t Is maar een suggestie.
Ik heb het item op het moderatorforum teruggevonden en een vraag bij gezet.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-