Blauwe schildjes

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 11:19 #1081017 door Ries van Lomwel
Blauwe schildjes is gemaakt door Ries van Lomwel
Waar komen die blauwe schildjes van de 700/900 vereniging vandaan of beter nog waar kan ik die kopen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 12:30 #1276572 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic webshop?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 13:26 #1276582 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schildje
€ 25,00 + € 12,50 verzendkosten. Dat is heeeeeeeel duuuuuuuuuuur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 13:51 #1276584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handgemaakt
Die dingen schijnen met de hand gemaakt te worden, dus duur....
Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???
Misschien is het een goed idee om ook een wat eenvoudiger grille-schildje te laten maken en aan te bieden aan de leden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 14:17 #1276587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verpakking.

whitehorse schreef : Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???

Het verschil zit hem in de verpakkingskosten.Aangezien de artikelen 'in house' verpakt worden worden daarvoor kosten in rekening gebracht om zogenaamd quitte te spelen, om het maar zo te formuleren.&#160;
Overigens, kunnen de betreffende schildjes ook worden afgehaald, op afspraak, en worden meegenomen naar evenementen, omdat verkoop van verenigingsartikelen niet aan regels gebonden is.Zo zou je zowel de badge, de kentekenplaathouder en/of pet bij een sleuteldag kunnen afnemen, waarbij er noch verzending, noch verpakking gerekend wordt.
(en de penningmeester zal me vast verbeteren, als ik me vergis.)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 14:37 #1276592 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prijzig

Baseman schreef :

whitehorse schreef : Maar die 12,50 verzenden begrijp ik <u>niet</u> helemaal, verzekerd verzenden kost iets van euro 7,- ???

Het verschil zit hem in de verpakkingskosten.Aangezien de artikelen 'in house' verpakt worden worden daarvoor kosten in rekening gebracht om zogenaamd quitte te spelen, om het maar zo te formuleren.
Overigens, kunnen de betreffende schildjes ook worden afgehaald, op afspraak, en worden meegenomen naar evenementen, omdat verkoop van verenigingsartikelen niet aan regels gebonden is.Zo zou je zowel de badge, de kentekenplaathouder en/of pet bij een sleuteldag kunnen afnemen, waarbij er noch verzending, noch verpakking gerekend wordt.
(en de penningmeester zal me vast verbeteren, als ik me vergis.)

Oké, maar dan moet er wel bijstaan verpakking en verzendingskosten. En er staat alleen verzendkosten bij. Maar dan is die € 12,50 nog wel duur, omgerekend = € 12,50 wel even fl. 27,50 + € 25,00 is dan fl. 55,00. En dan is het doosje wel prijzig € 5,40 of is het doosje speciaal.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 14:44 #1276595 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Guldens
Tsja Henk, die guldens moeten we maar eens vergeten, alles is tegenwoordig in euro's net zoveel (of meer...) dan het in guldens was.
(Kan leuk worden als Nederland en anderen de euro weer mochten afschaffen!!) En trouwens: 27,50 gulden en 25 euro maakt geen 55 euro of gulden hoor!
Maar ik ben het met je eens dat de verpakkingskosten wel aan de hoge kant zijn.
Trouwens, ik heb mijn grillebadge bij Marc gekocht op een sleuteldag. Hij heeft alles keurig bij zich!
.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 14:53 #1276597 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schildje

whitehorse schreef : Tsja Henk, die guldens moeten we maar eens vergeten, alles is tegenwoordig in euro's net zoveel (of meer...) dan het in guldens was.
(Kan leuk worden als Nederland en anderen de euro weer mochten afschaffen!!) En trouwens: 27,50 gulden en 25 euro maakt geen 55 euro of gulden hoor!
Maar ik ben het met je eens dat de verpakkingskosten wel aan de hoge kant zijn.
Trouwens, ik heb mijn grillebadge bij Marc gekocht op een sleuteldag. Hij heeft alles keurig bij zich!
.

Was ff te snel: 
€ 12,50 = fl. 27,50
€ 25,00 = fl. 55,00
Dus totaal € 37,50 dat is dus totaal in guldens fl. 82,50. Maar ja we zijn gewoon VERNEUKT met die euro's.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 15:00 #1276599 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Illusie
Hallo Volvisti
En als we teruggaan worden we dat nog eens.
groetjes
Mathy

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2010 17:24 #1276619 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Schildjes
Bas schreef:  Overigens, kunnen de betreffende schildjes ook worden afgehaald, op afspraak, en worden meegenomen naar evenementen, omdat verkoop van verenigingsartikelen niet aan regels gebonden is.Zo zou je zowel de badge, de kentekenplaathouder en/of pet bij een sleuteldag kunnen afnemen, waarbij er noch verzending, noch verpakking gerekend wordt.
&#160;
Bij wie Bas ? Bij jouw in Denbosch is wel te doen.

Moderators: Jerry Stam