Nieuwigheidje nr 2

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2011 21:00 #1336110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gratis besparing halen

sanshan schreef : verbruik scheelt maar 0,5 km per liter (heb wel een zwaar voetje gemiddeld doe ik 1 op 5) m

Ik denk dat als je maar 1 op 5 haalt, de besparing heel makkelijk ergens anders te halen is. Het is minimaal 40% meer dan gemiddeld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-11-2011 21:14 #1336112 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep
@Boy Bakhuys ik heb interesse in 1 setje (4 stuks). Ga jij een massa bestelling plaatsen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2011 09:53 #1336145 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Baksteen?
Er is gewoon 1 besparingswijziging  die een grote groep van ons nooit zal maken....en dat is die baksteen uit zijn of haar baksteen  van het gaspedaal afhalen en er onder leggen
Elke % besparing geldt natuurlijk bij elk rijgedrag.
@Leandres:
Ik ga ze in ieder geval bestellen, ik krijg ze zelf verder niet goedkopper (inclusief mijn eigen korting) dan 20 euro. Als er echt 10 sets besteld moeten worden wordt het wel een hoog inlegbedrag...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2011 10:32 #1336161 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pot maken
Voor iedereen die geinteresseert is kan wellicht ook eerst geld naar jou toe overmaken. Dan kan jij 1 grote massive bestelling plaatsen. Indien er, bijwijze van spreke, 10 setjes verkocht worden is er misschien nog onderhandelings ruimte qua prijs.
Mijn bougies zijn in iedergeval op zeer korte termijn aan vervanging toe.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2011 10:44 #1336164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verbruik.
Even voor de statistieken
Mijn auto rijd nog steeds identiek, aan de situatie van voor de LPG nr2 bougies.Ik kan in mijn verbruik geen enkele wijziging ontdekken, rij nog steeds ergens 1 op 6.7Lange ritten 1 op 8, maar ik forenste slechts 18 km, dus dat is niet de moeite.
Volgende keer mik ik er weer gewonen Bosch in, kosten de helft, maar blok schud er, in mijn beleving minder van.Ik denk overigens, dat het niet specifiek ligt aan de LPG bougies, maar meer aan andere zaken die negatief van invloed zijn op mijn verbruik, van mijn 500000 kms red blok.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2011 09:53 #1336354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elke uitkomst telt mee..
Goed om te horen dat je dus niet in elke situatie profijt van die LPG2's hebt. Dat zet je keuzes op scherp. Mijn bak zuipt olie op het moment en dat is goed te zien aan de roetdeeltjes op mijn achterklep. (Daarnaast gaat er ook behoorlijk wat olie via de keerringen naar buiten door de overdruk, maar dat ter zijde)
De foto van de vier bougies laat zien dat ze erg licht van kleur zijn en dat is wel opmerkelijk. De verbranding moet dus aanzienlijk heter zijn, want met nieuwe Volvo bougies uit Zweden en de Bosch Irdium, slaan de elektrodes zwart uit.
Ik kan alleen maar mijn excelsheet beoordelen en die is in het voordeel van mijn portomonnaie, dus...
Zo te zien hoef ik dus maar twee setjes te bestellen..

@Bas,
niet weggooien als je ze er uit haalt. Ik heb die van mij geparelstraald en ze zitten naar volle tevredenheid in een 340 van een vriendje van mijn buurjongen die een redblok in zijn oldie heeft gebouwd.

Moderators: Jerry Stam