Nieuwigheidje nr 2
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grrrr........henk 940LPT schreef : Wie weet kom ik boven de 1:9 uit, met 130 op de teller op de snelweg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob had er trouwens 108.000km mee gereden voor ze er zo uit zagen, maar mijn auto rijdt niet zo mooi als ik zou willen op het ogenblik...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Baseman:Overigens, zag ik ze voor 16,60 staan, wellicht leuk om te zien of daar als groupbuy nog wat vanaf kan...
)
(sorry, Boy)
je hebt volgens mij alleen nooit verteld waar dat was....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Momenteel hang ik tegen nieuwe bougies aan en ik ben benieuwd of ik ook deze LaserLine vonkjes moet gaan aanschaffen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zolang de voorraad strekt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik rij sinds de laatste wissel met gewone pitten rond en dat ik dan toch weer ruim een kilometer per liter minder rij, bevalt toch echt niet. We moeten Baseman maar even kietelen voor het adres van zijn leverancier.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu moet ik zeggen dat ik al redelijk tevreden ben met het verbuik, standaard tenminste 1 op 8. Maar als dit, door betere bougies, nog efficienter kan is het het proberen waard lijkt me!
Hou me op de hoogte als je deze bougies weer gaat bestellen dan kunnen we wellicht e.e.a combineren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren, laat het kietelen maar zitten, heb ik al iemand voor.....Boy Bakhuys schreef : We moeten Baseman maar even kietelen voor het adres van zijn leverancier.
Ze komen bij autogasparts.eu vandaan.
Site staat ook tussen de weblinks, ze zitten in Alkmaar.Weet even niet meer, welke prijs er toen aan hing, maar daar is op de site vast meer over te vinden.