Caravan kopen? Jullie advies gevraagd! - Caravan gevonden en gekocht!
- V700 register
- Nieuw lid
-
En paste precies in het budget. Ook niet onbelangrijk!
Dus we kunnen op pad!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Igg veel plezier met de nieuwe hut
- V700 register
- Nieuw lid
-

En voor Alwin: veel plezier met je hut. En wel even een keer proefdraaien met die voortent. Anders ben je bij aankomst op de camping het ideaale entertainment voor die lamballen die lekker gaan zitten kijken hoe jij staat te stuntelen. Natuurlijk zijn er genoeg die even een handje helpen. En nu moet ik zeggen dat de meeste voortenten die ik wel eens heb opgezet aardig goed te doen waren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank je! Gaat vast lukken. Zo was ik vroeger met mijn ouders op pad, en nu ga ik het zelf met mijn kids ondernemen. Heb er veel zin in.Proefdraaien moet zeker, want ik moet nog ontdekken of de tent ook waterdicht is nogTinus H schreef : En voor Alwin: veel plezier met je hut. En wel even een keer proefdraaien met die voortent. Anders ben je bij aankomst op de camping het ideaale entertainment voor die lamballen die lekker gaan zitten kijken hoe jij staat te stuntelen. Natuurlijk zijn er genoeg die even een handje helpen. En nu moet ik zeggen dat de meeste voortenten die ik wel eens heb opgezet aardig goed te doen waren.
Met vriendelijke groet,Alwin Braam
314.314 km, 940 Malmo Estate AUT 1996 2.3 B230FK, LPG G3
- V700 register
- Nieuw lid
-