Caravan kopen? Jullie advies gevraagd! - Caravan gevonden en gekocht!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2010 00:00 #1267986 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt voor het meedenken allen, ook via PB verschillende nuttige reacties gehad.Heb intussen een Kip gevonden, een Greyline 40 RZ.Een oud beestje, maar wordt met een Bovag beurt afgeleverd en nagekeken, en krijg zelfs een stapelbedje voor onze kleinste erbij In het ergste geval moeten we uitzien naar een nieuwe voortent, want die is al wat ouder....
En paste precies in het budget. Ook niet onbelangrijk!
Dus we kunnen op pad!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2010 04:21 #1268004 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er zitten
geen rembanden in onze automaatbakken maar lamellenkoppelingen (meervoudige natte plaatkoppeling), dat bedoeld Alexander met de ???
Daarom zijn onze automaten ook zo goed

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2010 21:49 #1268102 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voortent
Gefeliciteerd met de aankoop! Zal jullie vast bevallen! Wat betreft die die voortent, wij hebben net een nieuwe bax tent gekocht vanwege het opzet gemak (trekken veel op vakanties) hiermee is onze huidige tent + luifel en nog een knappe losse luifel overbodig geworden. Dit alles is nu te koop. het gaat om maat 10 ook wel 9 meter als omloop maat. Mag weg voor weinig.

Igg veel plezier met de nieuwe hut

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2010 20:27 #1268390 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ooow oke. Zoveel kaas van de
ooow oke. Zoveel kaas van de inwendige constructie van de AW en  ZF bakken die volvo gebruikt heb ik ook weer niet op. Bedankt voor de correctie.

En voor Alwin: veel plezier met je hut. En wel even een keer proefdraaien met die voortent. Anders ben je bij aankomst op de camping het ideaale entertainment voor die lamballen die lekker gaan zitten kijken hoe jij staat te stuntelen. Natuurlijk zijn er genoeg die even een handje helpen. En nu moet ik zeggen dat de meeste voortenten die ik wel eens heb opgezet aardig goed te doen waren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2010 23:13 #1268421 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk

Tinus H schreef : En voor Alwin: veel plezier met je hut. En wel even een keer proefdraaien met die voortent. Anders ben je bij aankomst op de camping het ideaale entertainment voor die lamballen die lekker gaan zitten kijken hoe jij staat te stuntelen. Natuurlijk zijn er genoeg die even een handje helpen. En nu moet ik zeggen dat de meeste voortenten die ik wel eens heb opgezet aardig goed te doen waren.

Dank je! Gaat vast lukken. Zo was ik vroeger met mijn ouders op pad, en nu ga ik het zelf met mijn kids ondernemen. Heb er veel zin in.Proefdraaien moet zeker, want ik moet nog ontdekken of de tent ook waterdicht is nog :-)
Met vriendelijke groet,Alwin Braam
314.314 km, 940 Malmo Estate AUT 1996 2.3 B230FK, LPG G3

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2010 19:54 #1268638 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waterdichtheid is zeker te
Waterdichtheid is zeker te weten een van de belangrijkste dingen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC