Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 14 november 2009 - Inschrijving gesloten - Brugplanning toegevoegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
In tegenstelling tot de "normale" gang van zaken op een sleuteldag bij Carlo, kan ik niet veel eerder dan 11:30 in Gemert zijn i.v.m. de zwemles van mijn dochter.
Als er dus nog anderen zijn die vroeg op de dag willen klussen: graag. Ik kan dan vanaf 11:30 ingepland worden.
Als er echt geen opties zijn dan kan ik gaan proberen om mijn partner zover te krijgen dat zij op zaterdag vroeg op de fiets stapt en om 08:45 in het zwembad staat. Dat gaat dan wel een zware wedstrijd met offers worden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou het niet uitproberen, ik kijk wel even waar er geschoven kan worden.Hein Wolda schreef : Als er echt geen opties zijn dan kan ik gaan proberen om mijn partner zover te krijgen dat zij op zaterdag vroeg op de fiets stapt en om 08:45 in het zwembad staat. Dat gaat dan wel een zware wedstrijd met offers worden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met dank aan Mart, die nu om 10:00 op de planning staat, kun je lekker zwemlessen en sta jij om 14:00 op de planning.Hein Wolda schreef : In tegenstelling tot de "normale" gang van zaken op een sleuteldag bij Carlo, kan ik niet veel eerder dan 11:30 in Gemert zijn i.v.m. de zwemles van mijn dochter.
@ Miquelangelo1969: Je staat een half uurtje eerder op de planning, ik neem aan dat je dat gezien hebt.Ik stuur nog een PB ter bevestiging.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

ik heb het gezien. Prima!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Helaas gaat het voor mij niet door morgen door de je weet wel griep.
Heel veel sleutelplezier morgen allemaal.
Groet,
Erik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Beterschap!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
GRoeten enveel plezier! Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er komen vast nog meer Carlo sleuteldagen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat het een leuke en nuttige dag was...ik zie uit naar de verslagjes op het forum.
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54