Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 14 november 2009 - Inschrijving gesloten - Brugplanning toegevoegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan zal ie tussen de 6 zitten, die nu in mijn mailbox zitten.strij003 schreef : ik sta niet op de lijst, heb gisteren het formulier gemaild.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vanmorgen het inschrijfformulier naar de secretaris gemaild, ik neem aan dat dat nog net op tijd was?
Heb ongeveer een half uurtje de brug nodig voor het verversen van de automaatbak olie. De andere klussen die ik wil gaan doen kunnen zonder brug.
Groetjes Harnt
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ook ik heb vanmorgen het aanmeldingsformulier verstuurd voor een half uurtje brugtijd om de onderzijde even te inspecteren voor de winter.
Hoor graag of dat mogelijk is.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot dan, Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Strij003: Tenzij de secretaris nog iets moet mailen, namelijk die twee hierboven en de jouwe, zie ik hem morgen wel in mijn mailbox, maar tot op heden dus niets gehad.
Ben de moeilijkste niet, ik pas het er wel in, geen zorgen.
@GeeJee: formulier vandaag per post ontvangen, lijstje had ik nog niet bijgewerkt.Zal vanavond niet meer gebeuren, ik doe het licht uit en begin morgen weer met frisse moed.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Bas,jsnijder schreef : om de onderzijde even te inspecteren voor de winter.
Is het mogellijk in de planning te voorzien dat ik later dan Jan op de brug kan?Ik wil eigenlijk wat Jan gaat doen ook bij de 780 doen en zo kan ik bij Jan afzien hoe ik best te werk ga.
Verder een kenner gezocht die me kan helpen met het opzoeken van de oorzaak van de spanningsval bij het inschakelen van een verbuiker ongeacht welke dat het is. Ook stationair haal ik geen 14 Volt. Een probleem dat ik al jaren heb en toch graag zou oplossen.Reeds een nieuwe batterij (van Volvo en volgens opgegeven specificatie voor dit type wagen/motor) geplaatst en de alternator laten reviseren.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het gezien en zal proberen er rekening mee te houden.hlambrechts schreef : Is het mogellijk in de planning te voorzien dat ik later dan Jan op de brug kan?Ik wil eigenlijk wat Jan gaat doen ook bij de 780 doen en zo kan ik bij Jan afzien hoe ik best te werk ga.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
<pre>Oke en bedankt bij voorbaat.</pre><pre>Groeten,Hedwig</pre>Baseman schreef : Ik heb het gezien en zal proberen er rekening mee te houden.