Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 14 november 2009 - Inschrijving gesloten - Brugplanning toegevoegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je geen lid bent, dat wil zeggen geen ledenrechten hebt op de site, kun je niet bij het formulier.Ik heb het formulier inmiddels toegezonden en inderdaad, ben je van harte welkom.960 estate 1996 schreef : Leuk dat je gelijk naar sleuteldag komt. Wel even formulier invullen he.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas: is er nog ruimte voor een nieuwe distributie voor een V90 in je schema voor de sleuteldag?
Groeten,
Michel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat moet ik even nakijken.Hoeveel ervaring heb je er zelf mee?Het is planningstechnisch nogal een verschil, als ik je een riem toewerp en je na twee uur je handen weer staat te wassen, of dat je totaal onbekend bent met het vervangen ervan en twee linkerhanden hebt.starly schreef : Bas: is er nog ruimte voor een nieuwe distributie voor een V90 in je schema voor de sleuteldag?
Waar zet je jezelf neer, als ik zo vrij mag zijn?Enig idee hoe lang je daarmee bezig bent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt een PB.
Groeten,
Michel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb even gebeld en Ron gesproken (monteur bij Carlo) die aangaf dat het een prima klus was voor de sleuteldag, maar je de waterpomp lekker moet laten zitten.Inspectie van buitenaf is prima te doen, maar als er geen aanleiding voor is en geen bijgeluiden (wat dan wel te beoordelen is) lekker laten voor wat het is.De pomp wordt bijna nooit vervangen, naar het schijnt.starly schreef : Je hebt een PB.
Ik vond wel, dit item, kan wel eens van pas komen:<h2 class="title"><a href="/node/26413">vervangen distributieriem 960 3.0</a></h2>Daarnaast het uitdrukkelijke advies, ook beide spanrollen te vervangen, die ik dan als onderdeel op je formulier wel zie staan.Vergeet je die niet VANDAAG NOG, op te sturen?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Miquel,Miquelangelo1969 schreef : Hoi Bas,aangemeld! Ik wilde graag mijn koppeling vervangen van de 940, dus inclusief drukgroep enzo. Is dat een beetje te doen op een sleuteldag?
GG,
Kan wel wat ondersteuning leveren, doe ik wat meer dan koffie drinken.
Willem V. - Lidnr 583 - In between Volvo's - Nu een lease Priepmus<strike>945 16V GLE 1991 - Petrol Green Metallic945 D24TIC 1995 - Silversand Metallic</strike><a href="http://willem_v.mijnalbums.nl/">Mijn foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem, volgens mij had Miquel al een twee-koppige backup (toch, Miquel?), maar als je je verveelt, heb ik nog iemand die een distributieriem wil vervangen van een red-block en iemand die de V-snaren van een zelfde blok voorneemt te vervangen.Zonder iemand tegen het verkeerde been te willen trappen, denk ik het correct ingeschat te hebben, dat als je tijd over hebt, bij beide jouw hulp welkom is. (als ik zo vrij mag zijn.... )Willem V. schreef : Kan wel wat ondersteuning leveren, doe ik wat meer dan koffie drinken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas,Baseman schreef :
Daarnaast het uitdrukkelijke advies, ook beide spanrollen te vervangen, die ik dan als onderdeel op je formulier wel zie staan.Vergeet je die niet VANDAAG NOG, op te sturen?starly schreef : Je hebt een PB.
Super! Vandaag zal ik mijn formulier toezenden inclusief gewenste onderdelen.
Tot de 14e.
Groeten,
Michel
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hoi Willem,Willem V. schreef :
Hej Miquel,Miquelangelo1969 schreef : Hoi Bas, aangemeld! Ik wilde graag mijn koppeling vervangen van de 940, dus inclusief drukgroep enzo. Is dat een beetje te doen op een sleuteldag?
GG,
Kan wel wat ondersteuning leveren, doe ik wat meer dan koffie drinken.
Willem V. - Lidnr 583 - In between Volvo's - Nu een lease Priepmus<strike>945 16V GLE 1991 - Petrol Green Metallic945 D24TIC 1995 - Silversand Metallic</strike><a href="http://willem_v.mijnalbums.nl/">Mijn foto's

natuurlijk bedankt voor het aanbod! Maar zoals Bas al schreef komt Bouke Maas mij die dag al bijstaan, en misschien Richard ook nog....
Maar ik vind het altijd gezellig als je komt en een paar handen extra voor als de bak eronderuit moet zijn natuurlijk altijd welkom.
En even kletsen tijdens de koffie is héél belangrijk hoor!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
ik sta niet op de lijst, heb gisteren het formulier gemaild.strij003 schreef : ik kom ook. Dit keer met de 744. Even wat electra nakijken. De meters vliegen alle kanten op en de deurverlichting rechts doet het niet.