Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 14 november 2009 - Inschrijving gesloten - Brugplanning toegevoegd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 11:41 #1251962 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdelen?
Effe vraagje: Ik las in het inschrijfformulier of ergens dat ik de onderdelen verplicht moet aanschaffen bij het organiserende garagebedrijf. Als je het formulier hebt ingeleverd, kun je er dan ook vanuit gaan dat alles er klaar ligt? Hoe gaat de betaling dan? Cash?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 17:05 #1252004 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.

hanhoo schreef : Als je het formulier hebt ingeleverd, kun je er dan ook vanuit gaan dat alles er klaar ligt?

Ja, dat is wel de opzet, in jouw geval de benodigde snaren en de Lambda-sonde.Ik heb op het lijstje naar Carlo aangegeven, dat je die zaken nnodig hebt, het is aan Carlo en de zijnen om te beoordelen of ze besteld moeten worden, of dat dat een 'voorraad-artikel' is.

hanhoo schreef : Hoe gaat de betaling dan?Cash?

Dat heeft, naar ik meen, wel de voorkeur, hoewel betaling per pin ook mogelijk is.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-11-2009 22:47 #1252050 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ATM
Hallo Volvisti
Op een paar minuutjes rijden vanaf "Carlo" zit een pinautomaat. Geen idee welke bank het is. Is het niet "jouw" bank, dan kun je maximaal 250 euro per dag pinnen. Meer kun je waarschijnlijk pinnen met een creditcard (altijd handig voor noodgevallen). Geld opnemen met je creditcard kost wel geld over het algemeen.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2009 13:54 #1252116 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oops vergeten....
Als ik nou vergeten ben dak ik nodig mijn klepspeling moet controleren, maar dat nog nooit met stelplaatjes heb gedaan?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 15:40 #1252563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brugplanning toegevoegd.
Ik heb de brugplanning toegevoegd en hoop dat iedereen zich daarin kan vinden.
Ik zal eenieder nog een mailtje sturen, met de gang van zaken en eventuele instructies.
Ik heb een vriendelijk verzoek, en dat is of dat iedereen die ingepland is, op het juiste tijdstip, bij voorkeur minstens 15 minuten van te voren, aanwezig is en zich voorbereid op de werkzaamheden.De planning is krap, ik reken op uw aller medewerking.
Dit geld in het bijzonder voor PNordic, Hein Wolda en Dagari, die gedrieën als eerste op de brugplanning staan.Wees op tijd, zo rond 09:45 indien mogelijk.
Verzoeken tot aanpassing graag voor donderdag mijn kant op sturen, via mail of PB.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 16:00 #1252566 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic prima planning
Hoi Bas,

wat mij betreft een prima planning, hoef ik niet voor de haan al op maar kan toch lekker op tijd beginnen.
Oh ja, ik heb in plaats van de twee gouden handen van Bouke ook nog hulp van EQ, gaat dus helemaal goed komen.
Ik heb er zin in!!

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 16:05 #1252568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opzet.

Miquelangelo1969 schreef : wat mij betreft een prima planning, hoef ik niet voor de haan al op maar kan toch lekker op tijd beginnen.Oh ja, ik heb in plaats van de twee gouden handen van Bouke ook nog hulp van EQ, gaat dus helemaal goed komen.

Mooi zo.Was ook met opzet, zodat je niet met je vingers aan een loeiendhete bak hoeft te schroeven......

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 16:10 #1252570 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic da's bas!

Baseman schreef :

Miquelangelo1969 schreef : wat mij betreft een prima planning, hoef ik niet voor de haan al op maar kan toch lekker op tijd beginnen. Oh ja, ik heb in plaats van de twee gouden handen van Bouke ook nog hulp van EQ, gaat dus helemaal goed komen.

Mooi zo.Was ook met opzet, zodat je niet met je vingers aan een loeiendhete bak hoeft te schroeven......

Jij denkt ook aan alles hè!  Zulle B en EQ ook wel prettig vinden!

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2009 16:18 #1252573 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoop het.

Miquelangelo1969 schreef : Jij denkt ook aan alles hè!

Ik hoop het, ik doe mijn best, net als met automaat-flushers, olie-wissels en uitlaat slopers.Is gewoon niet handig als je vingers eraan blijven plakken.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2009 09:56 #1252637 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok 1 tot 2!
Prima tijd!
 ik hoop alleen dat ik dan mijn blauwe 740 weer terug heb...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC