960 gekocht!(Nieuwe foto's toegevoegd)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 14:22 #1224406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi.

Borderpatrol schreef : Welk type het is ga ik zo zien, dan haal ik m op

Da's mooi, dan kan die Renault uit je signature verdwijnen......
Overigens kun je aan een hele reeks Bigfronts een wisselaar hangen, dus die melding is leuk om te weten, maar ik kan er niets mee..... Ik hoor het straks wel.
Je hebt trouwens een bericht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 15:58 #1224421 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Bas, Bedankt voor je
Hallo Bas,
Bedankt voor je PM maar ben volgens mij net te laat!
Mn deurpanelen zijn echt niet mooi.
Het is een SC-801
Mvg Ben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 16:01 #1224423 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Ben, de SC-801 is een
Hé Ben,
de SC-801 is een hele fijne radio. Premium Sound System. Heb ik ook in m`n 960 en ik was echt onder de indruk van het geluid. Bij mij zitten er 8 speakers op; 2 iin het dashboard bovenop, 4 in de deuren en 2 hoedenplank. Echt een concertzaal!!
Zitten bij jou ook alle speakers er in?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 16:07 #1224425 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic He Richard, Zover heb ik nog
He Richard,
Zover heb ik nog niet gekeken, wel de deuren en het dashboard zo op het eerste gezicht, weet niet of ze er daadwerkelijk in zitten.
Moet eerst ff de code kraken
Heb ik mn Laguna ook zo'n geweldige installatie zitten, snelheidsafhankelijk, superkwaliteit!
Mvg Ben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 16:12 #1224426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tsja, snelheidsafhankelijk,
Tsja, snelheidsafhankelijk, dat heb ik ook gehad met een VDO installatie in m`n V40. Maar dat zit helaas niet op de SC-801, da`s wel jammer.
Hoedenplankspeakers kun je zo zien in principe. Als die er in zitten, dan heb je bovenop je hoedenplank twee roosters zitten.
Dashboardspeakers is visueel lastig vast te stellen, want de roosters zitten er standaard, net als bij de deuren overigens. Of er iets onder zit, kun je alleen vaststellen als je het rooster er af haalt. Bij de deuren moet je de panelen eraf halen, als je door de roosters heen niks kunt zien althans. Makkelijkste is natuurlijk om het te horen, maar ja zonder code werkt dat niet.... Al gaat Bas je daar mee helpen geloof ik? Wel slordig dat de verkoper die niet had overigens.
Veel plezier in ieder geval met de auto!! Waar ergens in het land woon je? Met het oog op dat ik je misschien tegen zou kunnen komen of zo.
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 16:18 #1224428 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vind het echt ideaal! Ik
Ik vind het echt ideaal!
Ik zal morgen eens gaan hobby-en en kijken wat ie allemaal te bieden heeft:)
Hoop dat Bas me verder kan helpen anders wordt het de dealer.
Zijn die deurpanelen trouwens makkelijk te vervangen?ziet er echt verschrikkelijk uit!
Ik woon in Spijkenisse, vlakbij R'dam.........
Grt Ben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 16:24 #1224429 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Ben, panelen zijn
Hé Ben,
panelen zijn redelijk simpel te vervangen. Onderop de panelen zitten klemmetjes (bij de voordeur drie, achter twee). Die moet je er uit wippen, is even pielen, maar op zich heb je ze er zo uit. Dan moet je bij de handgreep het afdekplaatje weghalen. Daaronder zit een torx 20. Die moet er uit. Dan kun je in principe het deurpaneel aan de onderkant iets van de deur af trekken en daarna voorzichtig omhoog. Let wel even op dat je de draden van de electrische ramen loshaalt.
Er is al eerder gesproken over dr Vinyl. Ik zou ze, als je geen andere panelen weet te vinden, eens benaderen. De prijzen kunnen ooit zo heel hoog liggen, als je voor een setje gerestaureerde panelen 125,- zou moeten betalen. ik zat met iets van 50,- per paneel in m`n hoofd. Is natuurlijk wel 200,- voor de gehele set, maar het oog wil ook wat...
Weinig kans dat ik je tegen ga komen in het wild overigens, ik woon zelf op de Veluwe en veel verder dan Utrecht eo kom ik niet zo heel vaak. Wie weet kom ik je eens tegen op een sleuteldag (als je verenigingslid bent?)
Groeten,
Richard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 17:34 #1224438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.

Borderpatrol schreef : Hoop dat Bas me verder kan helpen anders wordt het de dealer.

Het is een Alpine, helaas kan ik daar niets mee. De code hiervan zit in een eeprom, die kan ik niet uitlezen (nog niet)
Trek voor de gein de radio effe uit de slede. Druk die twee stripjes links en rechts in, er verschijnen twee hengsels en trek daar de radio mee uit het vak. Kijk goed op de radio naar handgeschreven codes, het zal niet de eerste zijn, waar ie op geschreven staat.
De dealer is anders, er vanuitgaand dat je de map met bijgevoegde documenten allemaal goed bekeken hebt op 4-cijferige handgeschreven krabbels, de enige optie.
ASC zit er inderdaad niet op. Dit komt doordat de SC-800 en SC-801 regelt met een potmeter, daar waar de SC-805, die met een electronische volumeregeling werkt, dus electrinisch is. Dit heeft dus wel ASC.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 19:39 #1224448 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic SC802
Op de SC-802 die ik in de s90 heb zit ook een actieve geluidsregeling op, in te stellen met de meest linkse knop die boven je klankkleurschuifjes zit en er staat asc op. Ik vind het zelf niet echt geweldig, de geluids-stappen die de radio dan zelf neemt, vind ik te groot. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar daarom staat die functie bij mij uitgeschakeld.
Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-01-2009 20:03 #1224450 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de stapjes zijn instelbaar
De stappen van de assc-functie zijn instelbaar. Als je het op het hoogste niveau hebt staan (3) hoor je bij 80 km/u de radio ineens de turbo erop gooien. Ik heb hem op 2 staan, werkt prima!
Volgens mij kan je het instellen door tijdens het aanzetten van de radio de CD knop ingedrukt te houden. Daarna met de voorkeuzezendertoets het gewenste niveau bepalen (maar dit is uit mijn hoofd, het is mij nu te koud en te donker om naar de auto te gaan...)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC