sleuteldag Emmeloord 7 feb '09 (gesloten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2009 18:46 #1226071
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is mogelijk
Maar dan moet je wel snel reageren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2009 13:18 #1226172
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Net lid, doe graag mee
Dag Mark, eergisteren ben ik lid geworden (nr. 1019) ik doe graag mee op de dag maar ik kan nog niet bij het formulier. Je hebt een PB met meer gegevens. Hopelijk kan het nog. Ik heb geen ingewikkelde klussen, alleen versnellingsbakolie verversen en die van de cardan (achteras). Grtjs Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-01-2009 22:16 #1226618
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic concept is weg
Heren (geen dames deze keer),
Ik heb een concept-planning verstuurd naar het gastbedrijf. Zodra deze goed bevonden wordt, krijgt u bericht per mail.
Uw regio-coordinator
Ik heb een concept-planning verstuurd naar het gastbedrijf. Zodra deze goed bevonden wordt, krijgt u bericht per mail.
Uw regio-coordinator
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2009 19:18 #1227235
door Peter van Luijk
Vraagje van organisatorische aard; hoe kom ik erachter hoe laat mijn brugtijd gepland staat?
Moet uit Leiden komen en wil ook mijn riemen vervangen. Tussendoor de brug op wordt dan dus een beetje lastig.
Ik hoor het wel van de RC??
Groet
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Planning as zaterdag
Mag ik u verbeteren, mijn vriendin zal wederom aanwezig zijn, dus jawel, er is een dame bij.MSuidgeest schreef : Heren (geen dames deze keer),
Vraagje van organisatorische aard; hoe kom ik erachter hoe laat mijn brugtijd gepland staat?
Moet uit Leiden komen en wil ook mijn riemen vervangen. Tussendoor de brug op wordt dan dus een beetje lastig.
Ik hoor het wel van de RC??
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2009 19:28 #1227237
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic planning
Het staat in dezelfde topic waarin u mij verwijt geen dames aan te spreken ... nog even geduld met die planning.
Straks of morgen per mail.
Straks of morgen per mail.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2009 22:17 #1227274
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic planning is weg
Dames en Heren, (jawel),
Ik heb deze zondagavond een mail naar u allen verstuurd met de planning.
De garage Jacob Schaap ligt redelijk makkelijk te vinden in Emmeloord.
Routebeschrijving volgens de site van JS (waarbij het lijkt of u van Emmeloord afrijdt):
Vanuit Utrecht: Vanuit Utrecht volgt u de A27 en draait u bij Almere de A6 op richting Lelystad. neem afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u rechtsaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Vanuit Amsterdam: Vanuit Amsterdam volgt u de A6 richting Lelystad, neem afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u rechtsaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Vanaf het noorden: Vanaf het noorden is het de tweede afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u linksaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Jacob Schaap B.V.Traktieweg 68304 BA Emmeloord Telefoon 0527-613631 Fax 0527-616752
Ik heb deze zondagavond een mail naar u allen verstuurd met de planning.
De garage Jacob Schaap ligt redelijk makkelijk te vinden in Emmeloord.
Routebeschrijving volgens de site van JS (waarbij het lijkt of u van Emmeloord afrijdt):
Vanuit Utrecht: Vanuit Utrecht volgt u de A27 en draait u bij Almere de A6 op richting Lelystad. neem afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u rechtsaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Vanuit Amsterdam: Vanuit Amsterdam volgt u de A6 richting Lelystad, neem afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u rechtsaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Vanaf het noorden: Vanaf het noorden is het de tweede afslag Emmeloord. Onderaan de afslag gaat u linksaf, deze weg volgt u tot aan de T-splitsing daar gaat u linksaf. Na ongeveer 4 km ziet u ons bedrijf aan de linkerzijde. Jacob Schaap B.V.Traktieweg 68304 BA Emmeloord Telefoon 0527-613631 Fax 0527-616752
Moderators: Jerry Stam