sleuteldag Emmeloord 7 feb '09 (gesloten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is weer zover: er kan gesleuteld worden bij Jacob Schaap in Emmeloord op 7 februari 2009. HET sleutel-adres voor Noord Nederland. De volgende personen hebben zich al aangemeld via het inschrijfformulier:1 Rudiger2 Ad kompagne3 Erik Teubler4 Miquel Engelen5 Peter Mulder6 Hans van Oostveen7 Harnt de Haan8 Joost Jager9 Hein Wolda10 Peter van Luijk11 Richard Verbree12 Pieter Plate13 Bart Udo14 Roderik von Meyenfeldt15 Maarten Goldberg[16 Jan Uittenbogaard, reserve bij uitval van een ander lid]Er is geen ruimte ... u kunt niet meer inschrijven.
Zie tevens het agende-item voor meer informatie.
Bedankt voor de inschrijvingen !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echter is de sleuteldag in Noord Nederland en de Ronde wordt gereden in Belgie. De keuze voor 7 februari is dan ook ingegeven door het gastbedrijf en daar ga ik als regio-coordinator mee accoord. Overigens kijk ik naar verenigingsactiviteiten en minder naar activiteiten die buiten de vereniging om worden georganiseerd.
Ik denk niet dat deze 2 activiteiten elkaar in de weg zitten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben je ook welkom voor alleen de koffie???
Dan kan ik gelijk mijn Volvo weer warm rijden naar een winter stil staan zonder wedstrijden.
ik weet niet of ze daar een vermogensbak hebben om de pk, s te meten maar anders wordt het alleen de koffie.

sander
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar of er een vermogend=sbank is, weet ik bijna zeker van niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef : Alain, het is mij bekend van de Ronde ...
Ik denk niet dat deze 2 activiteiten elkaar in de weg zitten.
Nou beetje wel omdat ik best wel eens naar deze sleuteldag wil maar elk jaar valt het samen met de ronde v Vlaanderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben al tevreden dat er al één is ingeschreven om te komen rijden. Ik zou nog meer tevreden zijn moesten er nog meer bijkomen, en daarbij mik ik op onze landgenoot Volvisti en volvisti uit het Zuiden van jullie thuisland.
Nogmaals, wie twijfelt wat ie wil doen, niet kiezen en sleutelen op de sleuteldag. Er zijn mensen die daar ook moeite voor gedaan hebben...
Sportieve groeten, Hugo
Ps. Frits, naar het schijnt hebben ze in het waasland ook heel lekkere streekbiertjes. Een tip om op de zondag erna te proeven...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alhoewel,...dan krijg ik (Volvo) cadeau,s (hoop ik ) da,s nog mooier dan sleutelen

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hugo De Moor schreef : Het is natuurlijk normaal dat je als verenigings lid eerder kiest voor een aktiviteit dat word ingericht door uw eigen vereniging. Daardoor heb ik alle bergrip dat de sleuteldag voorrang geniet tegenover onze Ronde door Vlaanderen.
Ik ben al tevreden dat er al één is ingeschreven om te komen rijden. Ik zou nog meer tevreden zijn moesten er nog meer bijkomen, en daarbij mik ik op onze landgenoot Volvisti en volvisti uit het Zuiden van jullie thuisland.
Nogmaals, wie twijfelt wat ie wil doen, niet kiezen en sleutelen op de sleuteldag. Er zijn mensen die daar ook moeite voor gedaan hebben...
Sportieve groeten, Hugo
Ps. Frits, naar het schijnt hebben ze in het waasland ook heel lekkere streekbiertjes. Een tip om op de zondag erna te proeven...)))
Je hebt gelijk Hugo maar ik ga weer de Ronde doen hoor ook al ben ik nog niet ingeschreven maar dat komt goed.
(we zijn nog even aan het kijken of we dit jaar met 2 auto s komen)
En lekkere streekbiertjes is tuurlijk weer helemaal top.