sleuteldag Emmeloord 7 feb '09 (gesloten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Ik ga de week daarna op wintersport en ben voornemend mijn aandrijfriemen te inspecteren en zo nodig te vervangen, met in dat geval ook direct de waterpomp.
Iemand die mij en mijn vriendin daar bij wil assisteren?
OVerigens de week daarvoor APK keuring, hopelijk komt hij er doorheen.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Ik zie dat mensen hier steeds weer tegen aanlopen. Waarom niet, hou het simpel?MSuidgeest schreef : Zolang ik geen inschrijfformulier heb ontvangen, kun je niet meedoen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op dat formulier staan essentiële dingen die van belang zijn om er een goed georganiseerde dag van te maken. De coördinator moet gewoon weten hoeveel mensen er willen komen sleutelen en wat ze willen gaan doen. Pas dan is een inschatting te maken van tijden en brugindeling.
Het formulier moet in het weekend van 24 januari bij de secretaris binnen zijn zodat uw coordinator samen met het gastbedrijf de voorbereidingen kan doen.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Nogmaals.MSuidgeest schreef : Aanmelden via het inschrijfformulier en graag opsturen naar het secretariaat.
Op dat formulier staan essentiële dingen die van belang zijn om er een goed georganiseerde dag van te maken. De coördinator moet gewoon weten hoeveel mensen er willen komen sleutelen en wat ze willen gaan doen. Pas dan is een inschatting te maken van tijden en brugindeling.
Het formulier moet in het weekend van 24 januari bij de secretaris binnen zijn zodat uw coordinator samen met het gastbedrijf de voorbereidingen kan doen.
Ik vind dit veel te ingewikkeld. Zo lukt mij dat niet. Lijkt ook niet op onderstaande regel!
Ik zie dat mensen hier steeds weer tegen aanlopen. Waarom niet, hou het simpel?
Timen, Lidno 940 !!!<p class="MsoNormal">Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kopieer je het inschrijfformulier uit de factor, vult de gevraagde gegevens in en stuurt dit per post naar het secretariaat.wp001 schreef : Ik vind dit veel te ingewikkeld. Zo lukt mij dat niet. Lijkt ook niet op onderstaande regel!
Dat moet toch lukken?????
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Mij zal dat dus niet lukken helaas! Ik vind dit een grote omweg. Dit moet toch directer moeten kunnen. Dit nu maar terzijde.mderijke schreef :
Dan kopieer je het inschrijfformulier uit de factor, vult de gevraagde gegevens in en stuurt dit per post naar het secretariaat.wp001 schreef : Ik vind dit veel te ingewikkeld. Zo lukt mij dat niet. Lijkt ook niet op onderstaande regel!
Dat moet toch lukken?????
De eigenlijke opmerking was deze:
Ik zie op de site dat (nieuwe) leden hier steeds weer tegen aanlopen. Dus steeds repeteert dit verschijnsel.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee