Als praten over Tibet in China
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 17:01 #1223375
door V700 register
Inderdaad heb ik jouw tekst niet goed gelezen, en dat is dom. Te snel geweest, ongeregeld stukje geïnterpreteerd als "stukje ongeregeld". Met mijn reactie geen recht gedaan aan jouw advies. Je mag mij het late uur kwalijk nemen, en vooral de hoeveelheid berenburger die het zicht niet helemaal scherp maakten.
Mijn excuses
Beantwoord door V700 register in topic Qui c'excuse, c'accuse
Beste Wart,wart schreef : Dat is dom en ook niet waar.
Inderdaad heb ik jouw tekst niet goed gelezen, en dat is dom. Te snel geweest, ongeregeld stukje geïnterpreteerd als "stukje ongeregeld". Met mijn reactie geen recht gedaan aan jouw advies. Je mag mij het late uur kwalijk nemen, en vooral de hoeveelheid berenburger die het zicht niet helemaal scherp maakten.
Mijn excuses
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 19:15 #1223394
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verwachtingen
Mijn stap komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen en heeft verder gaande oorzaken dan wat aan de buitenkant te zien is geweest. Laat ik nu alvast zeggen dat ik niet boos ben, niet vertrek en met niemand individueel een probleem heb. Maar zelfs al doet iedereen zijn stinkende best, dan nog lopen soms de dingen niet goed genoeg, kloppen de verwachtingen niet met elkaar etc. Dat wordt meer merkbaar naarmate de club en dus de site groter wordt. (zie de statistieken, 31 dec was de drukste dag ooit met >7000 pagina hits).Deze club heeft wel vaker problemen gehad meer heeft ze ook steeds opgelost. Op die manier kom je er samen beter uit. Ik vertrouw er op dat dat ook deze keer lukt.henk 940LPT schreef : Als bestuur en moderatoren werken we aan een oplossing, ik hoop dat jullie dat willen en kunnen afwachten.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 21:04 #1223404
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Blij!
Hoi Johan,

het doet mij werkelijk goed om jou te horen/lezen! En ben blij met wat je schrijft!
Ik hoop dat je een en ander wat erg geschreven en gezegd is niet té persoonlijk opvat, ik ben ervan overtuigt dat wij (en dan durf ik toch echt wel voor het merendeel van de leden te spreken) het enorm waarderen én respecteren wat jij voor de vereniging, en de site in het bijzonder, betekend. En hoop dat je dat nog lange tijd wil blijven doen........
Eeen hele Gulle Groet,

het doet mij werkelijk goed om jou te horen/lezen! En ben blij met wat je schrijft!
Ik hoop dat je een en ander wat erg geschreven en gezegd is niet té persoonlijk opvat, ik ben ervan overtuigt dat wij (en dan durf ik toch echt wel voor het merendeel van de leden te spreken) het enorm waarderen én respecteren wat jij voor de vereniging, en de site in het bijzonder, betekend. En hoop dat je dat nog lange tijd wil blijven doen........
Eeen hele Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 22:11 #1223413
door V700 register
Ik wil namens de groep moderatoren en mijn medebestuursleden jullie ook om begrip vragen dat dit niet binnen een paar dagen zal zijn. We hebben allemaal ook een privé en werksituatie en het op elkaar passen van agenda's is best wel lastig. Eind van de maand, het kan helaas niet eerder, komen we bij elkaar om spijkers met koppen te slaan. Gaarne jullie geduld tot die tijd.
Ik ga er zelf in ieder geval wel vanuit dat we eruit komen en dat we in ieder geval op de ALV in februari goed nieuws kunnen brengen.
De ALV is daar zowiezo de plaats voor, het is een verenigingsaangelegenheid en omdat het toch over mensen gaat (hoe vervelend dat ook is) lijkt het mij beter om dit niet puur en alleen via het geschreven (harde) woord te communiceren. Elkaar in de ogen kunnen kijken is in dit soort kwesties uitermate belangrijk om intepretatieverschillen te voorkomen die bij geschreven communicatie helaas te vaak voorkomen omdat het nu eenmaal harder overkomt.

Voor alle duidelijkheid, we hebben als groep totaal geen vraagtekens bij de inzet van Johan als webmaster en wat hij daarmee voor de vereniging heeft betekent, dat staat buiten kijf.
Namens het bestuur en de moderatoren,
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing
Zoals Henk al eerder schreef, het bestuur en de moderatoren werken hard aan een oplossing en we hopen dat jullie het geduld op kunnen brengen om even te wachten tot er wat bekend gemaakt kan worden.Henk 940 LPT schreef : Heren, het lijkt me niet wenselijk om te gaan speculeren wat er nu precies gebeurd is. Als bestuur en moderatoren werken we aan een oplossing, ik hoop dat jullie dat willen en kunnen afwachten.
Ik wil namens de groep moderatoren en mijn medebestuursleden jullie ook om begrip vragen dat dit niet binnen een paar dagen zal zijn. We hebben allemaal ook een privé en werksituatie en het op elkaar passen van agenda's is best wel lastig. Eind van de maand, het kan helaas niet eerder, komen we bij elkaar om spijkers met koppen te slaan. Gaarne jullie geduld tot die tijd.
Ik ga er zelf in ieder geval wel vanuit dat we eruit komen en dat we in ieder geval op de ALV in februari goed nieuws kunnen brengen.
De ALV is daar zowiezo de plaats voor, het is een verenigingsaangelegenheid en omdat het toch over mensen gaat (hoe vervelend dat ook is) lijkt het mij beter om dit niet puur en alleen via het geschreven (harde) woord te communiceren. Elkaar in de ogen kunnen kijken is in dit soort kwesties uitermate belangrijk om intepretatieverschillen te voorkomen die bij geschreven communicatie helaas te vaak voorkomen omdat het nu eenmaal harder overkomt.

Voor alle duidelijkheid, we hebben als groep totaal geen vraagtekens bij de inzet van Johan als webmaster en wat hij daarmee voor de vereniging heeft betekent, dat staat buiten kijf.
Namens het bestuur en de moderatoren,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 22:15 #1223415
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik had mij zelf beloofd niet
Ik had mij zelf beloofd niet meer te reageren. Maar die belofte aan mijzelf breek ik toch.
Johan blij dat je dit berichtje post. Ik ben blij te lezen dat er geen boze gevoelens zijn. En Miquel spreekt ook namens mij als ik zijn posting lees. Je hebt in ieder geval een hoop voor deze vereniging gedaan waar veel mensen veel baat bij hebben en blij mee zijn. En ik vertrouw er op dat hier hoe dan ook toch lering uit getrokken wordt en dat er iets uit komt waar iedereen mee kan leven.
Groeten,
Richard
Johan blij dat je dit berichtje post. Ik ben blij te lezen dat er geen boze gevoelens zijn. En Miquel spreekt ook namens mij als ik zijn posting lees. Je hebt in ieder geval een hoop voor deze vereniging gedaan waar veel mensen veel baat bij hebben en blij mee zijn. En ik vertrouw er op dat hier hoe dan ook toch lering uit getrokken wordt en dat er iets uit komt waar iedereen mee kan leven.
Groeten,
Richard
Moderators: Jerry Stam