Als praten over Tibet in China
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eerst al komt er een topic van een nieuwkomer waar het niet zo vriendelijk aan toe gaat. Dat wordt verwijdert. Dan wordt er een topic geopend waarin wat ongenoegen geuit wordt over die gang van zaken en ook dat is nu verwijdert?
Het lijkt wel alsof er op een Chinees forum over Tibet wordt gepraat. Alleen de taal is anders....
Ik geloof niet dat ik mij hier nu erg goed over voel. Lijkt mij zeker niet in lijn met de wens die onze voorzitter heeft uitgesproken in de laatste Factor 700....
(Geen zin die quote nog een keer over te tikken)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga hier ook geen lange zinnen meer aan wijden, aangezien de kans groot is dat dit draadje ook weer zonder pardon wordt verwijderd.
Nogmaals: heel jammer dit, en volstrekt onnodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Laat ik het er dan verder maar bij laten, want als ik het goed begrijp dan heeft het geen zin....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ter informatie voor alle leden, om verdere discussie te vermijden. Op dit moment is er een discussie tussen de moderatoren gaande over dit onderwerp. Mijn verzoek is om alle overige discussies te staken. Ik verwacht dat wij als moderatoren met een goede en voor iedereen acceptabele oplossing komen. Laten we gezamenlijk het einde van het jaar feestelijk afsluiten en onze emoties maar even niet direct op het beeldscherm zetten.EndlessQuest schreef : Laat ik het er dan verder maar bij laten, want als ik het goed begrijp dan heeft het geen zin....
Ik vertrouw op ieders begrip in deze en wens iedereen nog een heel prettige paar uren in 2008. Dat het vuurwerk maar geen schade aan onze bolides mag aanrichten!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Paul
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik kan het niet laten te zeggen dat ik het met bovenstaande mensen eens ben, en ik het jammer vind dat een discussie afgedaan wordt met: "daar wil ik het niet over hebben"of "het heeft toch geen zin". Dat zijn van die dood doeners!
Het staat een ieder vrij zijn mening te geven of aan een discussie mee te doen, en het staat een ieder vrij om zijn mond te houden en zich te onthouden van commentaar, dit universele recht zou door niemand, dus ook niet door moderators, die ik terdege respecteer en waardeer, ontnomen mogen worden.

Uit welke film was het ook al weer? "You have the right to remain silence!"........ "I want the f***ing right to speak!!
Daarnaast wens ik iedereen natuurlijk een heel fijn uiteinde, en heel veel veilige kilometers in het nieuwe jaar!

Een Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je je daar niet in kunt vinden, staat het je vrij om op de Algemene Leden Vergadering daar over te spreken. Daar is de ALV natuurlijk voor, en ook om een stukje verantwoording af te leggen over het afgelopen jaar naar de leden toe.
Zoiets dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het geeft naar mijn mening perfect een scheef getrokken situatie/positie weer waarin deze en wellicht ook andere moderatoren zich -menen- te bevinden. Het lijkt een beetje op de situatie waarin zo'n betweter van een automatiseringsafdeling, we kennen ze vast allemaal wel, meent dat hij de hele waarheid en niets dan de waarheid en de kennis in pacht heeft over hoe een organisatie zou moeten werken. Alleen omdat hij of zij toevallig een nul of een 1 op de juiste plaats weet te zetten.
Moderatoren op dit forum hebben (en ik weet niet of ze allemaal die mening delen) de idee dat zij, en alleen zij bepalen wat wel en niet geschreven kan worden. Ik geloof best dat het binnen de club van die moderatoren moet kunnen lukken om onderling de grote lijn af te stemmen, maar verder zijn we hier in de praktijk nu toch echt elke moment overgelaten aan de persoonlijke mening en voorkeur van de moderator van dat moment. Wellicht zelfs dat diezelfde moderator na een flinke ruzie met vrouw of echtgenote een volgende keer weer anders beslist. Wat kan hem tenslotte deren...!
Het wordt tijd dat dit ongeregeld stukje in de organisatie wordt geregeld en dat het bestuur zijn verantwoording neemt.
Wart