Ze is er!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben gewoon om met diesels te rijden, zowel professioneel als privé, dus ik weet hoe ik ze moet behandelen, misschien ook wel daardoor dat ik ze zo ben gaan apprecieren en verkies boven een benzinewagen.
Die sleuteldag zal ik waarschijnlijk moeten passen, ik woon in Ieper, in het verre West-Vlaanderen, dus van hieruit is dat toch een flinke lap rijden, in een 940 zeker geen straf om uit te voeren, maar met de huidige brandstofprijzen wel in de portemonnee
groetjes,Isabelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Groetjes,
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Recent nog lekker op de grote markt gezeten in Ieper, tis inderdaad een stukske rijden en zeker naar Gemert.Candisa schreef : Hoi,
Ik ben gewoon om met diesels te rijden, zowel professioneel als privé, dus ik weet hoe ik ze moet behandelen, misschien ook wel daardoor dat ik ze zo ben gaan apprecieren en verkies boven een benzinewagen.
Die sleuteldag zal ik waarschijnlijk moeten passen, ik woon in Ieper, in het verre West-Vlaanderen, dus van hieruit is dat toch een flinke lap rijden, in een 940 zeker geen straf om uit te voeren, maar met de huidige brandstofprijzen wel in de portemonnee
groetjes,Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schol!
Hugo
ps. Dus beste mede-leden, als jullie ooit eens in de buurt zijn, laten weten hee...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moest snel daarna naar Maasmechelen, niet naast de deur. Misschien moeten wij ook maar eens 9 februari meedoen. Frits is altijd vol lof!
- V700 register
- Nieuw lid
-
O ja, nu we het daarover hebben, we tellen mee voor de BDNL-cup. Zie link hieronder.
www.bdnl-cup.org/
Groetjes, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik mee rij is het onder het motto, deelnemen en de wagen+mezelf heel houden is belangrijker dan winnen. Moet ik wel nog een navigator vinden...
groetjes,
Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf heb ik een aantal jaren een 740 Turbodiesel Intercooler gehad en inderdaad,fijne blokken alleen rustig warm rijden.......daarna kun er best mee genieten.
Die basismodellen hebben wel wat,zelf heb ik nu een 740 2.0 Estate uit 1991,echt basic en dus ook met raamslingers maar het heeft ook wel z'n charme.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leuk dat er in België binnekort weer in lid van de vereniging meer rondrijdt.
Tom