Kentekens bij particulier aanbieden: afplakken of niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2008 13:37 #1213553 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begin je nou weer ?

EndlessQuest schreef : Dat is letterlijk zo gezegd ja, kun je gewoon even teruglezen in een van de eerste reacties. Later is dat misschien wat genuanceerd, maar er is letterlijk gezegd dat als iemand kentekens afplakt, dan heeft ie wat te verbergen. En dát vind ik voor deze site een ietwat ongepaste opmerking.... Als iemand simpelweg had gezegd dat hij/zij niet meer geinteresseerd is als kentekens afgeplakt zijn, dan zou het inderdaad een ander verhaal zijn. Dan had ik ook niet gereageerd, want ik zou ook geen interesse meer hebben geloof ik.

Aangezien je nu toch verder gaat met enkel mijn reacties te bekritsiseren op een mijns inziens voor het forum ongepaste manier zie ik me genoodzaakt het mezelf opgelegde moddergooiverbod te verbreken. Jammer dat je toch wederom de drang hebt om persoonlijk te worden. Wat ik al eerder geschreven heb mbt tot je reacties: LEES nu nogmaals eens wat ik geschreven heb en handel dan zoals je hierboven schrijft :  NIET REAGEREN DUS
Hierbij nogmaals mijn uitspraken:
Als je een kenteken afplakt heb je wat te verbergen lijkt mij  (is een een strikt persoonlijke gedachte en absoluut geen reden om een scheldkannonade tegen mij te beginnen))

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat ik reeds afhaak om te kopen/informeren na het zien van een kentekenloze auto. Ik zal vast niet de enige zijn. ( is wederom strikt persoonlijk, ik dring niemand iets op, noch meen ik de wijsheid in pacht te hebben)

Voor de rest lekker bezig met mijn verjaardig vieren, de kadootjes stromen binnnen...dus eindeloos gezeur...hou nu eens op !

toedelooe

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-10-2008 17:49 #1213565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad JARIG
Als ik 3 minuten eerder was geworpen (geen teerling) was ik ook 2 oktober jarig geweest.
Dus van harte Rudiger, met onze verjaardag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC