Groupbuy: Wind deflectors voor de voorportieren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2008 17:17 #1203485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belangrijker......
........werkt het ook naar verwachting?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2008 20:25 #1203501
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze
zeggen van wel.
Nog niet mee gereden Bas.
Rij er eigenlijk alleen maar weekeinde mee.
Jij hebt ze toch ook ??
En bevallen ze?
Nog niet mee gereden Bas.
Rij er eigenlijk alleen maar weekeinde mee.
Jij hebt ze toch ook ??
En bevallen ze?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2008 21:34 #1203515
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
Ik heb ze ook, klopt, Valentijn ook, maar het is toch lastig uit te leggen hoe goed ze werken, aan iemand die ze niet kent.
Ik was dus benieuwd of je ze net zo plezierig vond als ik, maar dat hoor ik dan nog wel...
Ik was dus benieuwd of je ze net zo plezierig vond als ik, maar dat hoor ik dan nog wel...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2008 22:05 #1203519
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnen
Bas,ik heb ze binnen. En gelezen hoe het het makkelijkst plaktIk was al bang dat het van die plak was die niet tegen de hitte in een auto kan.Heb ik ooit eens met klitteband gehad wat je moest plakkenÉén warme dag en toen lag het op de stoel ipv op het portier.
Maar zo te horen zit dit echt ramvast. Dus als ik het geplakt heb kan ik gelijk de volgende dag gaan rijden?In de beschrijving stond dat het pas na 72 uur zijn eindplak zou hebben!Nou jaiig is het binnen dus de rest zal ook wel regt kommen.
Maar zo te horen zit dit echt ramvast. Dus als ik het geplakt heb kan ik gelijk de volgende dag gaan rijden?In de beschrijving stond dat het pas na 72 uur zijn eindplak zou hebben!Nou jaiig is het binnen dus de rest zal ook wel regt kommen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2008 22:57 #1203531
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitharden...?
Of het echt uitharden is weet ik niet, maar pas na 72 bereikt de plaklaag zijn maximale sterkte, dat klopt.
Overigens, ik heb de deflectors er twee zomers in zuid-frankrijk op gehad, ze zaten bij verkoop nog steeds prima.De auto heeft meermalen in de felle zon op een open plek gestaan, dus het wordt geen smerige kledderzooi als het warm is.
Overigens, ik heb de deflectors er twee zomers in zuid-frankrijk op gehad, ze zaten bij verkoop nog steeds prima.De auto heeft meermalen in de felle zon op een open plek gestaan, dus het wordt geen smerige kledderzooi als het warm is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 00:11 #1203553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ontvangen
Ik vind deze club fantastisch! Samen inkopen én ervaringen delen; kan het nog mooier? Heb absoluut geen spijt van mijn lidmaatschap.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 16:03 #1203621
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Ook ik...
Hoi Bas,

ook bij mij lagen ze vanmiddag op de mat, waarvoor mijn dank uiteraard!! Gelijk aan het plakken geslagen natuurlijk en dat ging zonder moeite, en in één keer goed!
Straks ga ik ze even uit proberen, en ik weet iig wel hoe het is om zonder die deflectoren met open raam te rijden aangezien mijn airco (nog) niet werkt, dus ik ben benieuwd!

Gulle Groet en nogmaals mijn dank,

ook bij mij lagen ze vanmiddag op de mat, waarvoor mijn dank uiteraard!! Gelijk aan het plakken geslagen natuurlijk en dat ging zonder moeite, en in één keer goed!
Straks ga ik ze even uit proberen, en ik weet iig wel hoe het is om zonder die deflectoren met open raam te rijden aangezien mijn airco (nog) niet werkt, dus ik ben benieuwd!

Gulle Groet en nogmaals mijn dank,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 16:30 #1203627
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ontvangen......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 16:36 #1203628
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Theorie
Het werkt, over de hele lengte van de korte kant van de deflector.De truc is dat de wind die 'stukslaat' op de deurstijl, twee kanten op kan, en zonder defelctor naar binnen komt.In theorie kun je je raam, dus ongeveer 10 tot 12 cm open doen en merk je effect.
Persoonlijk, zet ik mijn raam meestal een cm of 5 open, dan is het effect erg duidelijk merkbaar en heb je met 100 of 120 toch een zeer plezierige luchtstroom door de auto.Overigens, heb je achterin ook minder last van de wind, dan zonder die dingen.
Wederom, ben ik benieuwd.
Persoonlijk, zet ik mijn raam meestal een cm of 5 open, dan is het effect erg duidelijk merkbaar en heb je met 100 of 120 toch een zeer plezierige luchtstroom door de auto.Overigens, heb je achterin ook minder last van de wind, dan zonder die dingen.
Wederom, ben ik benieuwd.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2008 17:15 #1203631
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Het werkt!
Hoi Bas,

nou, de theorie werkt in de praktijk! Net een stuk gereden en inderdaad geen wind in je nek, het geluid is sterk afgenomen en tóch een prettige windstroom door de auto.
Ik ben meer dan tevreden, en wil je nogmaals danken voor het initatief en de moeite die je in deze groupbuy hebt gestoken!

Hulde.... en gulle groet,

nou, de theorie werkt in de praktijk! Net een stuk gereden en inderdaad geen wind in je nek, het geluid is sterk afgenomen en tóch een prettige windstroom door de auto.
Ik ben meer dan tevreden, en wil je nogmaals danken voor het initatief en de moeite die je in deze groupbuy hebt gestoken!

Hulde.... en gulle groet,
Moderators: Jerry Stam