Groupbuy: Wind deflectors voor de voorportieren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 10:46 #1065326
door V700 register
Groupbuy: Wind deflectors voor de voorportieren. is gemaakt door V700 register
"Inschrijven" kan nog tot en met zondag 25 mei 2008.
Ik heb ze er lang op gehad, op mijn Sedan en heb ze inmiddels ook weer besteld voor mijn Estate (nummers zijn hetzelfde trouwens): Wind-schermpjes.
Sommige vinden het niet staan, wat kan, anderen vindt het nut belangrijker dan schoonheid, wat ook kan. Het nut ervan, is dat je met 120 km/u je raam op een kier van 5 cm kan zetten en nog redelijk met elkaar kunt communiceren, zonder daarna of de volgende dag met pijn in je nek op te staan.
Het werkt, echt.
De schermpjes zitten per twee verpakt en <strike>kosten inclusief BTW 19,50 euro</strike> inmiddels nog maar 17,15 inclusief btw. Verzending komt op 1,76, wat het totaal afgerond in mijn voordeel voor de moeite, op 19,00 brengt. Voor dat bedrag liggen ze dus op de deurmat.
Ik heb ze voor mezelf al besteld, maar als iemand ze ook graag wil hebben, kan je dat hieronder kenbaar maken.Als het goed is, maar dat test ik morgen nog even, past het doosje gewoon met postzegels erop in de brievenbus, dus zou opsturen voor 1,76 euro <strike>(of misschien zelfs al 0,88 euro)</strike> moeten lukken.
Het is niet mijn intentie er iets op te verdienen, eerder zelfs om iets te winnen als het gaat om stuksprijs.Met de snowcap had ik ook best een leuke deal gemaakt met de dealer, wellicht dat dat deze keer ook weer lukt, en dat ie met 19 euro rond, al op de mat ligt. Het kan dus alleen maar goedkoper worden.
Hoe dan ook, als je ze liever zelf besteld, dan moet je deze hebben: 3529 373-7
En zo zien ze eruit:
Animo kun je hier onder kenbaar maken
Ik zal het weekend mails sturen met de financiele afhandeling.
Ik heb ze er lang op gehad, op mijn Sedan en heb ze inmiddels ook weer besteld voor mijn Estate (nummers zijn hetzelfde trouwens): Wind-schermpjes.
Sommige vinden het niet staan, wat kan, anderen vindt het nut belangrijker dan schoonheid, wat ook kan. Het nut ervan, is dat je met 120 km/u je raam op een kier van 5 cm kan zetten en nog redelijk met elkaar kunt communiceren, zonder daarna of de volgende dag met pijn in je nek op te staan.
Het werkt, echt.
De schermpjes zitten per twee verpakt en <strike>kosten inclusief BTW 19,50 euro</strike> inmiddels nog maar 17,15 inclusief btw. Verzending komt op 1,76, wat het totaal afgerond in mijn voordeel voor de moeite, op 19,00 brengt. Voor dat bedrag liggen ze dus op de deurmat.
Ik heb ze voor mezelf al besteld, maar als iemand ze ook graag wil hebben, kan je dat hieronder kenbaar maken.Als het goed is, maar dat test ik morgen nog even, past het doosje gewoon met postzegels erop in de brievenbus, dus zou opsturen voor 1,76 euro <strike>(of misschien zelfs al 0,88 euro)</strike> moeten lukken.
Het is niet mijn intentie er iets op te verdienen, eerder zelfs om iets te winnen als het gaat om stuksprijs.Met de snowcap had ik ook best een leuke deal gemaakt met de dealer, wellicht dat dat deze keer ook weer lukt, en dat ie met 19 euro rond, al op de mat ligt. Het kan dus alleen maar goedkoper worden.
Hoe dan ook, als je ze liever zelf besteld, dan moet je deze hebben: 3529 373-7
En zo zien ze eruit:
Animo kun je hier onder kenbaar maken
- <a href="/privatemsg/new/1313" target="_blank">MaartenGoldberg</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/1989" target="_blank">Johnooo</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/920" target="_blank">kompagne</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/900" target="_blank">Pkösters</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/2831" target="_blank">960 estate 1996</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/2324" target="_blank">HenkHof</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/3556" target="_blank">Hans dus</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/1320" target="_blank">Mathy</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/847" target="_blank">Struis</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/3779" target="_blank">Strij003</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/5279" target="_blank">Miquelangelo1969</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/852" target="_blank">mbroeren</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/3953" target="_blank">Jachtgroen</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/10" target="_blank">Willem V.</a> - afgesproken - adres bekend
- <a href="/privatemsg/new/1081" target="_blank">jsnijder</a> 2x - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/1296" target="_blank">Snoek38</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/684" target="_blank">ceesvane</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/1241" target="_blank">FransS</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/923" target="_blank">wp001</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/1412" target="_blank">Harnt</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/724" target="_blank">Jgootzen</a> 2x - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/2336" target="_blank">Gerrit-Jan Molenaar</a> - betaald - adres bekend - verzending
- <a href="/privatemsg/new/903" target="_blank">Holzken</a> - betaald - adres bekend - verzending
Ik zal het weekend mails sturen met de financiele afhandeling.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 11:09 #1201260
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic interesse heb ik zeker
daar de airco kapot is
en arko bij 120 geen optie momenteel
dus
en arko bij 120 geen optie momenteel
dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 17:09 #1201296
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic achterdeur
Hoi Bas,
Ook ik heb interesse.
groeten Ad
Ook ik heb interesse.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 17:23 #1201297
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 set
Ik wil ook wel een set hebben.
Vriendelijke groet,
Paul
Vriendelijke groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 17:47 #1201299
door V700 register
Zal ik je maar voor de voorportieren noteren?
Beantwoord door V700 register in topic Achterdeur?
Klopt het (aan de titel te lezen) dat je graag een set wil voor de achterdeur?Die zijn er niet, loop maar eens naar je auto, dan zie je waarom.Kompagne schreef : Hoi Bas,
Ook ik heb interesse.
groeten Ad
Zal ik je maar voor de voorportieren noteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 19:35 #1201301
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik ook graag 1 set Bas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 22:11 #1201307
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schrijf
mij ook maar op voor zo'n setje....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 22:37 #1201310
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze zitten aan de binnenkant?
Dag Baseman zijn dit de schermpjes aan de binnenkant waar je het over had in je reactie op mijn "gezocht" advertentie? Sorry maar ik had niet door dat er ook discussies (draadjes) waren op advertenties dat zie je niet als je de advertentie bekijkt. Athans ik had het niet door
. Als deze schermpjes goed werken zoals je zegt dan wil ik ook wel graag een setje bestellen.Als je een PB stuurt met je gironummer dan maak ik het geld over. Alvast bedankt! Maarten

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 23:05 #1201311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook mijn..
Bas,
Ik vind dat ook mijn '96 er lpt die schermpjes wel verdient... Graag dus en alvast dank voor het initiatief!

Ik vind dat ook mijn '96 er lpt die schermpjes wel verdient... Graag dus en alvast dank voor het initiatief!

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2008 23:08 #1201312
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic JA, JA, IKKE
Hallo Bas
Doe mij ook maar zo'n setje.
Groetjes
Mathy
PS die dealer heeft al een stapeltje V700v folders?
Doe mij ook maar zo'n setje.
Groetjes
Mathy
PS die dealer heeft al een stapeltje V700v folders?
Moderators: Jerry Stam