Vier keer "AUTO" (elektrisch bediende ramen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zeker in combinatie met alarm dat bij het op slot doen, de boel gewoon dicht gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
<a href="/?q=node/9696" target="_blank">Dit draadje</a> bedoelde ik.Mathy schreef : Volgens mij heb ik al eens eerder in een ander draadje de verschillende nummers genoemd.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan heb je alleen de auto functie op de bestuurdersplaats, als je lokaal de bediening ook met "auto-schakelaars" wilt doen heb je er nog eens 6 extra nodig, 12 stuks dus.......Mathy schreef : Aangezien ik "rondom" bi-directionale automatische ramen wil hebben (ik doe even duur, om te voorkomen dat er voor de zoveelste keer gevraagd wordt "waarom?". Antwoord bij deze: "Omdat ik dat zo wil") zou ik er dus nog zes nodig hebben. <slik>
Kortom, even testen met degene die je hebt en dan heb je meteen een doel voor je verjaardagsgeld.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Maar het nut van die "auto" functie ontgaat me.
Ik vind het eerder lastig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb het in de V70 maar het is best handig, als je bijvoorbeeld een parkeergarage in of uitrijdt, je drukt even op het knopje en je raam gaat volledig open of dicht. Ondertussen kun je je kaartje pakken of zoiets.struis schreef : Maar het nut van die "auto" functie ontgaat me.
Maar het is wel even wennen, bij de V70 is het half indrukken voor handbediend en volledig indrukken voor automatixch en dat punt tussen half en volledig is wat lastig te onderscheiden.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Een klein stukje is bij mij altijd helemaal open.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De relais komen "tussen" de twee draadjes die naar de motortjes van de raambediening gaan. Er zitten vier ramen in de auto die open kunnen, dus ook vier motortjes. Twee richtingen per motor. Maakt vier maal twee is acht. Omdat ik er al twee heb, heb ik er nog zes nodig. En omdat ze "tussen" de twee draadjes van het motortje komen, komen de relais in de betreffende deur te zitten en dus niet bij de schakelaars.mderijke schreef : Dan heb je alleen de auto functie op de bestuurdersplaats, als je lokaal de bediening ook met "auto-schakelaars" wilt doen heb je er nog eens 6 extra nodig, 12 stuks dus.......
Nu vind ik acht relais eigenlijk wat veel. En "één relais voor beide richtingen" technisch gezien een mooiere oplossing. Maar als het niet met minder kan, dan komen er gewoon twee relais in iedere deur.
Groetjes
Mathy (die hier al wat langer mee bezig is)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of de in- of uitrit in de gaten houden. Niet iedere parkeergarage heeft een brede rechte in- en uitrit. Een kort ogenblik van onachtzaamheid kan dan genoeg zijn, om een deel van je lak op de parkeergarage achter te laten.mderijke schreef : ...als je bijvoorbeeld een parkeergarage in of uitrijdt, je drukt even op het knopje en je raam gaat volledig open of dicht. Ondertussen kun je je kaartje pakken of zoiets.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus bij achteruit inparkeren, gaan de spiegels iets naar beneden en heeft de bestuurder zicht op de achterkant van de auto.
- André Struis
- Nieuw lid
-