Vier keer "AUTO" (elektrisch bediende ramen)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Naast 4 keer 'auto' functie ontbreekt ook de mogelijkheid om de bediening van de ramen achterin met de knopjes in de achterportieren uit te schakelen. Iets wat i.v.m. kinderen wel handig kan zijn.
De Executive/Royal is duidelijk niet bedoeld voor kinderen op de achterbank, maar volwassenen, hoewel de Level 1 wel met geïntergreerd kinderzitje in de middenarmsteun leverbaar was.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar de kinderen die in dat kinderzitje in het midden van de achterbank passen hebben nog te korte armpjes om de knopjes bij de deuren te kunnen bedienen.jpost schreef : Het lijkt me dat dit alleen voor de Executive/Royal is bedoeld. Naast 4 keer 'auto' functie ontbreekt ook de mogelijkheid om de bediening van de ramen achterin met de knopjes in de achterportieren uit te schakelen. Iets wat i.v.m. kinderen wel handig kan zijn. De Executive/Royal is duidelijk niet bedoeld voor kinderen op de achterbank, maar volwassenen, hoewel de Level 1 wel met geïntergreerd kinderzitje in de middenarmsteun leverbaar was.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Hej hej,

Hoe kan men in een "gewone" 740 (één of meerdere) auto-functies verkrijgen/maken? Het zal wel niet aan de schakelaar zelf liggen denk ik.
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Nadeel is wel, dat je per richting één relais nodig hebt.
daar kwam ik vandaag in de praktijk ook achter. in mijn 940 werkt auto (standaard, alleen op bestuurdersraam) alleen naar beneden
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb ik al eens eerder in een ander draadje de verschillende nummers genoemd. Om de een of andere reden heeft iedere in het schema genoemde auto een eigen relais. Ik heb er hier twee liggen uit een 850:
Op de ene staat "Volvo, 68 48 215, 05 0705 01" en op de andere "Volvo, 68 49 421, 05 0705 00".
Ik heb bij "mijn" magazijnman geinformeerd. En als ik me niet vergis kosten die relais 20 euro per stuk. Aangezien ik "rondom" bi-directionale automatische ramen wil hebben (ik doe even duur, om te voorkomen dat er voor de zoveelste keer gevraagd wordt "waarom?". Antwoord bij deze: "Omdat ik dat zo wil") zou ik er dus nog zes nodig hebben. <slik>
Ik vraag me eigenlijk al een tijdje af of die relais niet aan te passen zijn. Zodat je maar 1 relais per raam nodig hebt.
Groupbuy? Ik denk er even over na.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heeft overigens iemand een idee of die raampjes waar de schakelaars in zitten, ook los te krijgen zijn? En wat dan het bestelnummer zou zijn? De schakelaars worden vastgehouden door een dun stripje plastik, dat heel graag afbreekt, als je probeert om de schakelaars eruit te krijgen. En helaas moet de schakelaar er ook uit als je de onder- of bovenkant van de schakelaar wilt vervangen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het frame met daarin de bedieningsknopgaten voor de spiegels, de ramen voor/achter en de vergrendeling achter, staat in de VADIS onderdelen lijst voor de 940 uit 1997 met nummer 1363715. Kleur wordt er niet bij vermeld.
Er staat ook nog een frame bij vermeld, met nummer 1363682, en het lijkt op een binnenwerk voor het bedieningspaneeltje.De verlichte schakelaars (waarvan ik niet weet of er ook AUTO op staat, staan er ook bij, met nummer: 9148398
Wellicht is navraag met dit nummer bij de dealer een aardige zet.Vraag dan gelijk even wat die auto-down kost, die met nummer hierboven staat?