Voorstellen (en ik zoek een 960 of V90) het is V90 geworden van 1998

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 22:53 #1182993 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is....

dezelfde kleur als van Hans L en als die van ondergetekende....

code 417 Nautic blue pearl

En er zijn nog een paar leden die deze kleur hebben, was erg in de laatste jaren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2007 22:59 #1182996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nogmaals
Bert, Nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Misschien jammer dat je net te laat was voor mijn rode 960, maar deze heeft wel een schuifdak. Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat, blijkt maar weer. Aan deze V90 zul je veel plezier beleven. Ik vond het leuk samen met jou op pad te zijn geweest. Niet in de laatste plaats omdat je een gezellig persoon bent. En... helemaal rechtsboven op deze pagina kun je op "lidmaatschap" klikken en dan volgt de rest vanzelf.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 00:28 #1183000 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic vroege 6-pitter

Hans,

ik ga naar een hele vroege 6 pitter van de 700 serie kijken. Ik heb nu zo'n beetje een van de laatsten en een van de eersten erbij is wellicht leuk voor de Volvo verzameling.

Wel zal de daf 55 marathon dan het veld moeten ruimen. Daar zijn er nog maar een handjevol van, twintig stuks op kenteken. De rest zijn nagebouwde exemplaren, dus best een moeilijke beslissing eventueel. Maar ik doe zo weinig met het Dafje dat het eigenlijk zonde is dat ie alleen maar in de schuur staat. Bovendien is mijn klik met de Daf club niet echt meer aanwezig, dus de animo om naar clubevenementen te gaan is niet erg groot. Dan blijven alleen de zondagse ritjes op onze plaatselijke dijken over. De mooie 55 coupé die ik had heb ik vorig jaar al verkocht aan een handelaar die er grif € 5000 voor neertelde en ik denk dat na 15 jaar daf hobby ik er een punt achter ga zetten. De schaarse vrije tijd die ik heb, investeer ik liever in deze leuke club met bijbehorende auto's. Maar afscheid nemen van die marathon is best moeilijk. Ik heb er 8 jaar naar gezocht voordat ik een gaaf exemplaar op de kop wist te tikken en een weg terug is er zeker niet meer. Dus de 760 die ik ga bekijken moet wel van uitzonderlijk goede kwaliteit zijn, anders moet ik er toch nog wel even over nadenken. Carlo is eventueel genegen om de Daf in te ruilen of anders zal ik eens kijken of ik er partikulier een nieuw baasje voor kan vinden. Wellicht weet Frits, als fervent daf-liefhebber, nog iemand die een mooie 55 Marathon uit 1971 zoekt.

Morgen eerst maar eens gezellig een dagje Carlo-en, er is morgen ook een sleuteldag van de 200 vereniging, dus wat het ook wordt, morgen een lekker Volvo-dagje.

Ik houd je op de hoogte.

Grtx, Jan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 07:30 #1183008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic succes
Carlo zal wel niet veel tijd hebben maar hij heeft mooie auto's staan. Laat je even weten hoe het afloopt.

• Michiel Van S (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 10:42 #1183018 door Michiel Van S (GAST)
Beantwoord door Michiel Van S (GAST) in topic Gefeliciteerd

met deze prachtige V90. Waanzinnig mooie kleur en de wielen zijn ook helemaal de juiste. Wijs besluit om Gerard mee te nemen. Als geen ander weet hij hoe een echte V90 (960) behoort te rijden. En ik heb zo in de mail wisseling gemerkt dat Gerard een pietje precies is.
Heel veel veilige km's toegewenst met deze waanzinnig mooie V90.

Groetend,

Michiel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 10:59 #1183021 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Proficiat!
Mooi ding. Lijkt ook een Limitid Edition te zijn, en met de goeie velgen natuurlijk ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 11:03 #1183022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic limitid editon?

mbroeren schreef : Mooi ding. Lijkt ook een Limitid Edition te zijn, en met de goeie velgen natuurlijk ;-)

Dat zou best kunnen. Gerard en ik hebben het niet over de uitvoering gehad. Als ik zie wat er allemaal opzit is het wel een hele luxe uitvoering.

Misschien kan Gerard hier andwoord geven.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 11:13 #1183024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic limited

Bert N schreef :

mbroeren schreef : Mooi ding. Lijkt ook een Limited Edition te zijn, en met de goeie velgen natuurlijk ;-)

Dat zou best kunnen. Gerard en ik hebben het niet over de uitvoering gehad. Als ik zie wat er allemaal opzit is het wel een hele luxe uitvoering.

jemig, jij bent snel. kan enkel nog in de quote nog de spelling corrigeren...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 12:01 #1183029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ambassador?

Bert N schreef :

Omdat het een Duitse import is, is het lastig vergelijken. De meeste buitenlandse exemplaren zijn luxer dan de Nederlandse versies. Ik houd het op een Ambassador uitvoering met als extra een standkachel en hout/lederen stuurwiel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2007 13:29 #1183032 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welke uitvoering is de V90

Op volvo nederland website kun je een uitdraai maken met de geleverde auto's en uitvoeringen.

Als je uitvoering Limited Edition pakt heeft mijn auto alles wat daar bij geschreven staat. De ambassador line is volgens mijn oude 960 folder niet geleverd met de Andromeda velgen. In het boek komen deze velgen nog niet voor. Ook komt ik de naam Ambassador niet in de prijslijst tegen. Ik denk dat de V type's een andere naam hebben gekregen bij de extra uitrusting.

Ook heeft deze auto geen Nivomat veren maar verzwaarde bladveren! Dit was ook een extra optie zei Carlo.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC