TurboCoos revival (Part 3) - Hij loopt!! - Terugblik.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
Timen heeft daar ook een tool voor: een oude fietsspaak die met een hamer een beetje platgeslagen is zodat hij als een soort haaknaald net onder de klepstelplaatjes haakt.Baseman schreef : Ik heb trouwens de Timen-tools ook in huis: Klepsteltooltje, micrometer. Ik mis alleen nog de tang om het spul eruit te vissen, maar die hebben ze daar wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Klopt, werkt perfect!tonherman schreef : Timen heeft daar ook een tool voor: een oude fietsspaak die met een hamer een beetje platgeslagen is zodat hij als een soort haaknaald net onder de klepstelplaatjes haakt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Copy voor de factor van de vrouw des huizes ligt in de mailbox van Maarten...MSuidgeest schreef : Het wordt pas een verslag als het verhaal "op afstand" wordt geschreven, namelijk door je vrouw !
Kan niet wachte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beide bijdragen zijn ontvangen, waarvoor mijn hartelijke dank.Hans L schreef : Ik heb mijn bijdrage ook zojuist in z'n mailbox gedeponeerd. Moet nu compleet zijn denk ik. We wachten af.
Ik ga deze week het artikel rond maken, de proefversie krijgen jullie natuurlijk te zien.
(Hans weet dat, hij heeft het proefstuk van de poetsdag ook al gezien, hij weet ondertussen hoe het werkt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ze teruggezet.Voor de geintreseerde leden, ook gelijk maar <a href="/node/15277" target="_blank">de link naar de Factor 700</a>, met het betreffende stuk.