Reservewiel rechtop zetten (LPG)
- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef :
Ík heb hier nog een zwarte hoes liggen die je over het res.wiel kunt trekken hij is alleen 14inc.
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Henk, lijkt op een aanbod. Dankjewel daarvoor. Je hebt een PB.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Volvisti
Covik schreef : Anders monteer je je reservewiel toch gewoon op de motorkap. Net als bij de Landrover? Staat wel heftig denk ik.
Stel ik voor dat je de reserveband (mogen er ook twee zijn) vastschort aan een paar lastdragers, die je dan weer aan je laaddragers of je dakrails vastmaakt.
Zo heb je goed uitzicht naar alle kanten, kun je gemakkelijk in de auto en ziet ie er nog stoer uit ook.
Dat onze Volvo's (gelukkig!) geen schoonheidsprijs zullen winnen als het om een gestroomlijnd ontwerp gaat, mag duidelijk zijn. Ik vrees dat een reservewiel op het dak voor een aardig stijgend brandstofverbruik zal zorgen, en ik denk dat het moeite gaat kosten om het ding zó vast te maken dat je op de snelweg geen last krijgt van fluitende riemen en lawaai van windgeruis en dergelijke...
Maar een stoer uiterlijk is heel wat offeringen waard natuurlijk...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Wouter
Je zou ze natuurlijk in een dakkoffer kunnen vervoeren. Heb je gelijk ook een soort tropendak, waardoor de zon niet rechtstreeks op je dak staat te branden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of op de achteras aan weerszijden dubbellucht monteren. Heb je zelfs twee reservewielen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat te doen als er zo'n mooie volvo cd wisselaar in dat vakje zit?????

Remco
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
flyingdutchman181 schreef : ... zit de CD wisselaar aan de bestuurderskant; daar zit ook de originele bedrading enz

Volgens de antwoorden op mijn vragen voor ik de wisselaar kocht was het juist standaard dat ie aan stuurboord(lees rechts) voorbereid was.
maar nog steeds geen oplossing voor mijn bescheiden thuisbrengertje die toch liggend een hoop ruimte in beslag neemt maar staand de rolhoes ernstig belemmerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Hallo Volvisti
Covik schreef : Anders monteer je je reservewiel toch gewoon op de motorkap. Net als bij de Landrover? Staat wel heftig denk ik.
Het lijkt me lastig om daar overheen te kijken.
Mathy (die om de een of andere reden midden in de nacht opeens aan Daktari moet denken. Hmmmmm)
Dat valt wel mee denk ik, maar als je de V90 dezelfde look kan geven die die 700 XC had die je laatst in Dld had gevonden is dat wel een stoere combi.
En Clarence ziet er dan meteen twee staan.........