Positie buitentemperatuurmeter 960

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 13:25 #1203445 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ook Bor is niet foutloos
Hallo Volvisti
De sensor zit bij Bor zeer zeker niet op de juiste plek! Iemand heeft hem er daar ooit ingestopt en volgens Eric werkt het zo, dus laat hij hem zitten. Maar hij hoort daar niet te zitten. De kop van de sensor hoort recht naar voor te wijzen.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-06-2008 09:25 #1203947 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Besteld

Het spul is besteld bij de dealer. Morgen zit hij weer waar hij hoort te zitten.
Groet,
Jan-Willem

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2008 10:15 #1205047 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Wat is normaal, Mathy?

Mathy schreef : De sensor zit bij Bor zeer zeker niet op de juiste plek! Iemand heeft hem er daar ooit ingestopt en volgens Eric werkt het zo, dus laat hij hem zitten. Maar hij hoort daar niet te zitten. De kop van de sensor hoort recht naar voor te wijzen.

Wel grappig dat de vorige eigenaar van Skepp op hetzelfde idee is gekomen.
Overigens heb ik zelf bij Bor de sensor in het gat gestoken (het was echt een open gat), want toen ik hem kocht lag de sensor los in de bumper. De sensor klikte gelijk vast in het gat (ik hoefde niet te proppen) en zit daar nu al 2,5 jaar comfortabel zonder ooit los te laten. Zelf vind ik deze plaats ook veel logischer omdat je minder last hebt van radiator en motorwarmte, maar dit terzijde, ik bestrijd niet dat kennelijk bij 99% van de overige 900's de plaats anders is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2008 10:38 #1205048 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe zit het?
Had je toevallig nog gekeken of je de sensor en meter wilde hebben (ivm voorbedrading) of dat je de complete set van me wil hebben?Ik had hem getest, je gemaild, maar twijfel of die mail is aangekomen, dus maar effe zo.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC