Nieuwe 940 liefhebber

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2018 14:49 #1445781 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Druk op koelvloeistof
Hmm, zag net wel dat er, net achter het voorwiel aan de bijrijderszijde, een druppel uit een gaatje kwam. Geurloos en plakt niet, vraag me wel af wat dit is. Toen ik net het reservoir van de koelvloeistof opendraaide, markte omdat er aardig wat druk op stond, hoort dat?

Mvg. Maarten

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2018 16:13 #1445782 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Als je net een rit hebt gemaakt, met werkende airco aan met dit type weer, dan heb je condenswater gezien, niets om je ongerust over te maken.
En die druk kan ook wel kloppen na een rit, beter om de dop er gewoon op te laten en het niveau in het tankje zo nu en dan in de gaten te houden.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2018 17:17 #1445785 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rijplezier gewenst
Hoi Maarten, ik ben sinds kort ook in bezit van een 940, aangeschaft bij Peter Verkerk in Werkhoven. Ik denk dat ik die lichtblauwe daar ook gezien heb, vond ik een hele mooie kleur, maar ik wilde toch wel erg graag de enige HPT die hij had staan. Heb je je nieuwe aanwinst ook bij hem vandaan of tohj ergens anders gevonden? Heel veel plezier gewenst met de 940! Mij bevalt de 940 bij elke rit meer, ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2018 12:16 #1445793 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De achteruitrijverlichting
De achteruitrijverlichting kan ook de kabel zelf zijn. Bij mij was die losgekomen van de sensor (boven de versnellingsbak). Ik heb de kabeltjes er weer in gedaan en dat verhielp het probleem. Maar de sensor is ook prima met wat gepriegel te vervangen (zonder de bak er uit te halen).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2018 16:43 #1445802 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank voor de tips, ik ga
Dank voor de tips, ik ga komende week even op zoek naar de kabeltjes en stekkertjes.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC