Hulp bij Carlo. Installeren Guard alarm, graag tips, ik ben groen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

Prachtig!
Verder geen kwaaie bedoeling of sarcasme ofzo bedoeld, maar ik moest er hier achter het PC schermpje wel even flink om geinen

Een Tip van mij: dump dat Guard systeem zo snel mogelijk en koop voor nog geen 5 tientjes gewoon een net strak en goedwerkend AB CV (Desnoods met Alarm erbij) systeem met toffe AB's en motortjes erbij en instructiepapiertje en je bent klaar!
Vroljike Groeten,Gerben
- laurens linssen
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Krijg je er 2 afstandsbiedinkjes bij, wel ex de motortjes, die moet je dan apart kopen, maar aan een(1) 5 draads motortje heb je vaak wel genoeg, en dat is de kosten ook niet.
CV ex alarm setje is wel goedkoper te krijgen.
Zelf ben ik niet zo'n fanaat van SPY, maar het werkt wel erg leuk.
Zelf vind ik de Volvo Guard alarmen een bak ellende, maar dat is een eigen mening.

Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan al voor de helft, remember, groupbuy?gerryberrie schreef : Je kan al van SPY Alarm setjes krijgen voor onder de 5 tientjes.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Dat klopt Bas, zat er al aan te denken, maar kon de prijs er niet meer uit krijgenBaseman schreef :
Kan al voor de helft, remember, groupbuy?gerryberrie schreef : Je kan al van SPY Alarm setjes krijgen voor onder de 5 tientjes.

Maaar. dat was wel EX alarm

Groeten,Gerben</div>
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waarom wil je géén Guard Alarm, maar wel van die aftermarketdingen? Met die oerlelijke AB's, die eigenlijk alleen passen op auto's uit de categorie "the fast and the furious"?
groetjes
Mathy (945, niet voorbedraad voor alarm, maar het AB relais voor de CV zal en moet erin. Op een zo origineel mogelijke manier. Al duurt het nog twee decennia.)
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Draden zitten gelijk met oude motor. Zijn dezelfde posities zeker zelfde functies? Of zou het soms kunnen dat de schakel draden niet functioneren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
As said: De drie draden die op de actuator uit dezelfde gaatjes komen (drie op de oude actuator, 5 op de nieuwe) hebben dezelfde functie.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-