Past een Guard I alarm van een 850??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dankje. Nou ik ga het eens op een rijtje zetten dan. Nee sorry ik woon in regio 070...maar wel aardig van je om mij voor de koffie uit te nodigenBaseman schreef : Alles past, de vraag is of je er aan wil beginnen.Als je uit de buurt van 073 komt, kom dan maar eens op de koffie, ik heb van beide typen de servicemanuals, dan kun je ze vergelijken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Achter <a href="/node/32745" target="_blank">dit linkje</a> mijn belevenissen met de inbouw.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je nou een lampje erin hebt zitten, zoals bij mij, dan heb je in de winter toch een aanzienlijk verhoogd risico dat je de volgende morgen niet meer wegkomt omdat je accu leeg is..
Zo dom en ondoordacht.
O.T. bouw idd een aftermarket setje in, want dat is echt niet moeilijk en die zijn vaak weer wat moderner en beter dan de Volvo Guard systemen.
Ik heb in mijn S90 een scorpion alarm zitten (aftermarket) en die werkt veilloos en is heel nauwkeurig.
Om een voorbeeld te geven ik had mijn raampje een keer open laten staan en toen ging het alarm al af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb al een binnenverlichting die vertraagd!...ra ra hoe kan dat? En een rode LED op mn dashboard linksvoor.Pietjeprecies schreef : Maar daarna (zo goed als) plug & play en met extra goodies als knipperende lichten en instapvertraging op de binnenverlichting.
*245 turbo 1984, Graphite metallic, M46+OD, Megasquirt, B21ET, Garrett T25 op 1,0bar, in restauratie....
*945LPT 1998, Blackberry Pearl, M90, 350dkm.
- Nieuw lid
-
Let wel even op wat je daar koopt en test het voor je vertrekt.TheSaint77 schreef : Dank voor de link, ik ga dit eens bestuderen!
Hij bied bijvoorbeeld (waarschijnlijk te goeder trouw) een<a href=" link.marktplaats.nl/387376484 " target="_blank"> complete set aan, anti-theft, voor een 850.
De set is namelijk NIET compleet en daarbij is het geen alarm.De set dient te worden aangevuld met de juiste solenoid voor in het linkervoorportier om hem werkend afstandbediend te krijgen.Om aan de term Alarm te mogen voldoen, moet er minstens een hoorn aan vast zitten, naast bovengenoemd onderdeel.Daarnaast zit er geen LED bij, die je dus nog moet aanschaffen en een sensor, bij een alarmsysteem, zou ook niet gek zijn.Dit alles trouwens vooropgesteld dat de doel-auto voorbedraad is en dus past het niet in de 740, wat wel in de advertentie staat.
Het is goed dat ie dat soort spul (prijzig, naar mijn idee) verkoopt, maar lees dus goed WAT je koopt.
Die rode zou in theorie kunnen werken in een 940, maar is primair bedoeld voor de 850 en 960, wellicht is de voet dus anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je het doosje nu in je broekzak stopt, dan loop je een groot risico, dat je met een sleutel die ook aan de bos zit en ook gewoon aanraken van buitenaf het knopjeactiveert, waardoor de auto van slot en alarm gaat, als je naar binnen loopt of als je gewoon in de huiskamer zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het linkje was bedoeld om wat informatie te geven over de inbouw van een alarmloos Guard II systeem. Indirect verwijs ik daarmee ook naar de aanbieder die Bas noemt (een linkje in dat topic), maar dat moet je in dit geval natuurlijk louter zien als aanvullende informatie. Ik heb geen zicht op wat die man op het moment allemaal aanbiedt en of dat gaat werken in een 940.Baseman schreef : Het is goed dat ie dat soort spul (prijzig, naar mijn idee) verkoopt, maar lees dus goed WAT je koopt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet zowieso die motor / solenoid zoeken voor in de deur, alhoewel iemand hier op dit forum schreef dat hij er misschien al gewoon in kan zitten??
- V700 register
- Nieuw lid
-
I know, was ook verdeer niet op enigerlei wijze terrechtwijzend bedoeld, maar meer als attendering op het feit, dat hij mogelijk wel veel weet en kan met remotes, maar dat het omschrijven ervan wellicht te wensen overlaat.Pietjeprecies schreef : Het linkje was bedoeld om wat informatie te geven over de inbouw van een alarmloos Guard II systeem. Indirect verwijs ik daarmee ook naar de aanbieder die Bas noemt (een linkje in dat topic), maar dat moet je in dit geval natuurlijk louter zien als aanvullende informatie. Ik heb geen zicht op wat die man op het moment allemaal aanbiedt en of dat gaat werken in een 940.
Zou trouwens ook een beetje raar zijn, als juist ík zeg jij dat niet als suggestie mag aandragen......