Contact radio/speakers hapert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, een speaker heeft geen voeding.Ik zou trouwens beginnen met de antennekabel.Doet ie ook zo vreemd met een andere radio, als je die al hebt?davidvdheiden schreef : Begrijp ik goed, dat de speakers dus een andere voeding hebben dan de radio?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het lastige is dat ik de radio er niet uit heb gekregen, moet dus nog even kijken hoe ik ga ontdekken welke van de kabels exact van de radio zijn, en of de massa hiervan lekker op de strip zit. Op het eerste oog zag ik hier echt niets geks.
Kan het evengoed de massa zijn; ook al blijft de radio zelf wel keurig aan (incl RDS enzo, wordt ook niet zwakker oid)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom niet?Is het er eentje met een verdiept front? davidvdheiden schreef : Het lastige is dat ik de radio er niet uit heb gekregen,
Daar is een keer een topic over geweest, ik zal even kijken of ik dat kan vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stekkers controleren kan ik nog wel

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heeft 2 verticale openingen aan weerskanten frontaal, dus niet een variant met 4 dingen
- V700 register
- Nieuw lid
-
(schiet lekker op zo....

- V700 register
- Nieuw lid
-
Al blijf ik dan alsnog met het lichte geknetter zitten, dus mijn eerste ingeving gaat toch naar iets draderigs. Zwarte massakabel vanuit radio volgen moet dan de oplossing gaan worden, hoop ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Dat frontplaatje, klemt zichzelf vast, dooe de slede die om de radio zit.Als de radio eruit is, kan eventueel de slede eruit, maar warschijnlijk ook het hele paneeltje.Dat paneeltje zit alleen links en rechts geklemd, dus nergens geschroefd (origineel dan...)
De bak die je dan ziet, zit, afhankelijk van het bouwjaar, met twee torxen vast aan de bovenkant, schuin naar voren, ok met een kruiskopje, middenachter.Als je toch gaat schroeven (overigens passen de torxen uit de Volvo-standaardgereedschapsset) kun je net zo goed ook even deasbak en het vakje erboven verwijderen, dat geeft tenminste een beetje ruimte.