Guard alarm II werkt niet, CV wel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2009 22:10 #1237351 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi zo.
Mooi zo, Sjaap, dat het allemaal weer werkt.Het kan zijn, dat je de tiltsensor (formeel hellingshoek-sensor) nog moet inprogrammeren, maar ik neem aan dat de overige functies gewoon werkten na inprikken van het relais?
Die hellingshoek-sensor zit trouwens in het linkervak achterin de kofferbak, maar dat wist je al?
Ik zie die andere dan trouwens ergens de komende week weer retour? Kan ik die in mijn auto plakken......;-)), al ie de CV wel gewoon bediend.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2009 22:31 #1237354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd!

Sjaap schreef : ... YEAH!! ... 

Gefeliciteerd dus! Kan even duren, maar dan heb je ook wat. En dat was een leuke wissel, wisselonderdeel met CV maar geen alarm...
Is bij jouw Guard II de claxon de alarmhoorn of heb je een losse? Bij Guard I is dat een losse, die ook beveiligd is tegen lostrekken (= alarm). Zat in mijn 960 ook, maar omdat daar het alarm héél lang niet was aangeweest, was de batterij in de hoorn leeg en gaf deze bij in- en uitschakelen een enorm laf "Flop"-je. Totdat het alarm een tijdje aangestaan had en de batterij dus weer vol geladen was...
Zoek dan maar eens dekking! (en dus niet testen in een volle straat of met je hoofd onder de motorkap)
Groeten!
Dré

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2009 21:21 #1237439 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja de claxon onder de
Ja de claxon onder de motorkap, dus niet de claxon die je met een druk midden opt stuur bedient, die hoort bij dit systeem. Ben vanplan gewoon eentje zonder accu te kopen bij de electr groothandel, omdat volgens mij de bedrading ook verschilt bij een sirene met accu.
Het is nog even uitvogelen hoe de tilt sensor zou moeten werken, heb hem niet bij de programmeerbare opties langs zien komen (althans met de programmingbox). Even uitzoeken dus. Dit moet hem zijn  als het goed is (in de linkerruimte van de kofferbak, dus onder de plaat die je eruit trekt. Ruimte naast de ruimte waar normaal het reservewiel zit en bij mij dus de gastank). <a href=" members.home.nl/mulderhj/Volvo/IMG_8283.JPG "> members.home.nl/mulderhj/Volvo/IMG_8283.JPG
Jouw AB komt weer je kant op Baseman, maar moet nog even iets langer de werking van dit systeem (betrouwbaarheid) achterhalen. Straks zit ik in de auto en wil ie niet starten door de startonderbreking ofzo.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2009 21:43 #1237440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euh.

Sjaap schreef : Het is nog even uitvogelen hoe de tilt sensor zou moeten werken, heb hem niet bij de programmeerbare opties langs zien komen (althans met de programmingbox). Even uitzoeken dus. Dit moet hem zijn als het goed is (in de linkerruimte van de kofferbak, dus onder de plaat die je eruit trekt. Ruimte naast de ruimte waar normaal het reservewiel zit en bij mij dus de gastank). <a href=" members.home.nl/mulderhj/Volvo/IMG_8283.JPG "> members.home.nl/mulderhj/Volvo/IMG_8283.JPG

Neen, dit is ie niet, dit is een intervalschakelaar voor de achterruitenwisser.
De hellingshoeksensor is een doosje van 7 x7 x7, met een groene stekker eraan. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2009 22:41 #1237446 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm, misschien dat ik hem
Hmm, misschien dat ik hem dan ook wel niet heb. Als dat de maten in cm's zijn, is dat best wel een groot 'doosje'...trouwens. Morgen even weer kijken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2009 07:31 #1237465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja

Sjaap schreef : Als dat de maten in cm's zijn, is dat best wel een groot 'doosje'...trouwens.

Ja, dat zijn de maten in CM, grof geschat. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC