Groupbuy ruitenwisser interval relais [2-12 VERZONDEN!!!]]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt een PB met onder andere <a href="/node/15644#comment-82446" target="_blank">deze</a> verwijzing erin (de jouwe heeft in een 780 gezeten toch?)hdalhuisen schreef : Ook Slurpje( bedrading geheel uitgewisseld met een 760 uit 1986) heeft een hekel aan het Gele wonder.Ik heb het relais verwisseld maar hij doet net zo "goed"als de oude m.a.w.de interval is niet te regelen.
Nu staat Slurpje gewoon op de 3e stand van het contactslot (de motor loopt niet) zou dat het zijn???Zal morgen de motor eens starten en dan eens kijken,...
Ps.
Je zet de wisser op interval ( hendel omhoog)---gelijk weer uit---(wacht ong 12 sec.)en zet hem weer op interval(schakelaar omhoog) en dan wis hij om de 12sec.???
Als ik het niet goed doe lees ik het wel ,,.....ik ben ook maar een "plattelander"
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je moet waarschijnlijk wel een kunststof pennetje afknippen. Even je oude intervalrelais met het programmeerbare vergelijken en je ziet vanzelf welk pennetje weg moet.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag de relais' omgewisseld en waarempel: het werkt!

Wel heb ik een palletje van het nieuwe relais moeten knippen omdat het domweg niet in de bestaande uitsparingen paste (zoals het wel deed op de plek van de achterruitenwisser!). Vreemd dat ik er niets over heb gelezen, maar dat kan aan mij liggen

Gr. A
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik meende mijn relais te istalleren, maar het werkte niet, tevens zag ik wat vreemde dingen...
Mijn relais is nog van de vorige ronde, dus mogelijk heb ik een verkeerde gele gepakt
Peter, Lobbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik begrijp je even niet. Hier ligt nog een nieuwe voor je te wachten en jouw oude is toch doorgebrand? Daar mailde je me een plaatje van of vergis ik me nu?Lobbes schreef : Kan iemand die het relais nog heeft liggen misschien een plaatje maken van de onder/bovenzijde van de print?
Ik meende mijn relais te istalleren, maar het werkte niet, tevens zag ik wat vreemde dingen...
Mijn relais is nog van de vorige ronde, dus mogelijk heb ik een verkeerde gele gepakt
Peter, Lobbes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb vandaag in de regen gereden (sorry Slurpje ) en m,n relais doet precies hetzelfde als m,n "oude"relais.
Morgen ga ik het gele relais slopen om te kijken wat er stuk is....
Dus morgen heb ik wel foto,s van de onderkant....

- V700 register
- Nieuw lid
-
De onderkanten zijn exact hetzelfde, met het verschil dat het pinnetje op het nieuwe relais 1 positie is opgeschoven.

Gr. A
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jacques