Groupbuy ruitenwisser interval relais [2-12 VERZONDEN!!!]]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen probleem. Hier <a href=" www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/naar-...ket-basis/index.aspx " target="_blank">vind je info van TNT over verzenden naar het buitenland. Geef maar aan hoe je het verzonden wil hebben en vermeerder het bedrag van de relais met genoemde verzendbedrag.Exeres schreef : zou inderdaad gaan over een verzending naar België
IBAN: NL68PSTB0002070434
Postbank N.V. Foreign Operations PO Box 1800 1000 BV Amsterdam The Netherlands
Verder is de BIC van Postbank nodig: PSTBNL21
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- K de Vries (GAST)
- Nieuw lid
-
Alvast bedankt voor alle moeite!
- A. Remy
- Nieuw lid
-
1 relais weegt wellicht minder dan 500g (is nodig om een keuze ter kunnen maken in de verzending naar het buitenland)
mvg
Wolwo
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zorg ervoor dat je "shared cost" aangeeft bij het overmaken. Vanuit Nederland is overmaken dan gratis, vanuit Duitsland kostte het ooit 25 cent (of misschien wel Pfennig. In de tussentijd zou het ook wel gratis kunnen zijn). Vanuit België zal het ook niet veel of niks kosten in dat geval, schat ik.
Kies je ervoor zelf de kosten te dragen (of de ontvanger van het geld te laten betalen), dan wordt het relatief duur.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
geen idee wat je bedoelt maar kan het zijn dat dit mij geld gaat kosten? Daar voel ik weinig voor namelijk want de marge is NULMathy schreef : Hallo Maarten
Zorg ervoor dat je "shared cost" aangeeft bij het overmaken. Vanuit Nederland is overmaken dan gratis, vanuit Duitsland kostte het ooit 25 cent (of misschien wel Pfennig. In de tussentijd zou het ook wel gratis kunnen zijn). Vanuit België zal het ook niet veel of niks kosten in dat geval, schat ik.
Kies je ervoor zelf de kosten te dragen (of de ontvanger van het geld te laten betalen), dan wordt het relatief duur.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
ja, een relais weegt minder dan een half pak melk gelukkig. De keuze die nog even gemaakt moet worden is of het express verzonden moet worden of niet.wolwo schreef : Hallo Martijn,
1 relais weegt wellicht minder dan 500g (is nodig om een keuze ter kunnen maken in de verzending naar het buitenland)
mvg
Wolwo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Bij het overmaken van geld, kun je kiezen uit drie opties:mbroeren schreef : geen idee wat je bedoelt maar kan het zijn dat dit mij geld gaat kosten? Daar voel ik weinig voor namelijk want de marge is NUL
- De verzender (van het geld) betaald
- De ontvanger (van het geld) betaald
- Zender en ontvanger delen de kosten
Kies je voor optie 1 of optie 2, dan kost het overmaken geld.
Kies je voor optie 3, gedeelde kosten dus of "shared cost" en maak je het geld over in euro's binnen de Europese Unie, dan kost het overmaken niks. Als je in Nederland woont. In Duitsland kostte het ooit 25 cent of Pfennig, maar het kan daar ook best gratis geworden zijn ondertussen. Vanuit België zal het waarschijnlijk ook niets of niet veel kosten. Voorwaarde is dan wel weer dat je IBAN en BIC opgeeft. Zou het vanuit België een paar cent kosten, dan gaat dat voor rekening van Maarten (Exeres). Maar voor de zekerheid kan Maarten dat even navragen (wel even hier bekend maken a.u.b.) en er eventueel bij het overmaken rekening mee houden.
Groetjes
Mathy
PS dat "shared cost" betekend dat het gratis is, klinkt misschien onlogisch. Maar de afspraak is dat dat onder bovengenoemde omstandigheden gratis is.
PPS zou je het nu nog niet snappen, geef dan even aan, wat je niet snapt, dan kan ik daar op ingaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-