Mijn accu loopt leeg
- André Struis
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij de dealer was het een klusje van 1 minuut. Vermoedelijk gaat dit op een minder grondige manier die niet altijd even goed werkt, in tegenstelling tot hoe jij het aanpakt.struis schreef : Als de accu ontladen/geladen wordt mag je overigens wat voor jezelf gaan doen, maw je hoeft er niet bij te blijven staan kijken............
- André Struis
- Nieuw lid
-
In mijn geval was het een bebakenings wagen, die gebruikt wordt bij calamiteiten/wegwerkzaamheden, op autosnelwegen.
Als zo'n ding weigert, bestaat de kans dat er doden vallen!
Ik blijf dan ook net zolang doorzoeken naar een storing, tot ik er voor 100% zeker van ben dat tie goed is.
En zelfs dan ga ik nog welleens nat............
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fijn dat dit opgelost is (door een goede dealer). Ook bij mij had de ANWB 'gemeten' dat de accu in order was - niet dus. Start ze de komende jaren!psipkes schreef : Deze week even bij de Volvo dealer langsgeweest. Die koppelde er een mooi diagnostisch apparaatje aan. Even lichten aan en weer uit en het scherm las: "vervang accu". 10 later minuten was de accu vervangen en het grapje kostte maar iets van €100. Een eenvoudige oplossing dus. De Volvo start nu weer zoals het zou moeten.