Mijn accu loopt leeg

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 00:00 #1198806 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tussendoor...
Als de accu ontladen/geladen wordt mag je overigens wat voor jezelf gaan doen, maw je hoeft er niet bij te blijven staan kijken............

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 20:30 #1198875 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bijblijven

struis schreef : Als de accu ontladen/geladen wordt mag je overigens wat voor jezelf gaan doen, maw je hoeft er niet bij te blijven staan kijken............

bij de dealer was het een klusje van 1 minuut. Vermoedelijk gaat dit op een minder grondige manier die niet altijd even goed werkt, in tegenstelling tot hoe jij het aanpakt.  

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 21:24 #1198880 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Uurtarief
Het is natuurlijk logisch dat je geen monteur van 75 Euri p/uur een uur naar een accu laat kijken met een restwaarde van............weinig.
In mijn geval was het een bebakenings wagen, die gebruikt wordt bij calamiteiten/wegwerkzaamheden, op autosnelwegen.
Als zo'n ding weigert, bestaat de kans dat er doden vallen!
Ik blijf dan ook net zolang doorzoeken naar een storing, tot ik er voor 100% zeker van ben dat tie goed is.
En zelfs dan ga ik nog welleens nat............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2008 08:57 #1198909 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze week even bij de Volvo
Deze week even bij de Volvo dealer langsgeweest. Die koppelde er een mooi diagnostisch apparaatje aan. Even lichten aan en weer uit en het scherm las: "vervang accu". 10 later minuten was de accu vervangen en het grapje kostte maar iets van €100. Een eenvoudige oplossing dus. De Volvo start nu weer zoals het zou moeten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2008 10:26 #1198915 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fijn

psipkes schreef : Deze week even bij de Volvo dealer langsgeweest. Die koppelde er een mooi diagnostisch apparaatje aan. Even lichten aan en weer uit en het scherm las: "vervang accu". 10 later minuten was de accu vervangen en het grapje kostte maar iets van €100. Een eenvoudige oplossing dus. De Volvo start nu weer zoals het zou moeten.

Fijn dat dit opgelost is (door een goede dealer). Ook bij mij had de ANWB 'gemeten' dat de accu in order was - niet dus. Start ze de komende jaren!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC