Als we toch met relais aan het goochelen zijn... 3x knipperen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
grussen,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
conrad heeft zoiets, wat je in de kabels moet monteren. is een kastje, kost rond de 40 euro.
het schijnt dat in de nieuwe volvo's dit niet in een relais wordt geregeld maar "ergens" achter het dashboard. althans, volgens de geleerden van het volvoforum. volgens hen is dus simpelweg relais vervangen niet mogelijk.
bij vw's schijnt het wel in het relais te zitten, vraag is dus of dit relais past.
wellicht kan de leverancier van het originele relais de vraag voorgelegd worden of zij een vervangend relais voor de "comfortblinker" zoals het heet hebben wat gewoon past.
op zich lijkt me de conrad versie niet ideaal, niet professioneel en wellicht duurder dan een relais. bovendien is weer terug ook minder mooi te doen.
bleef voor mij over de varianten "nieuwe volvo" (ja, ben eigenwijs), het vw relais en de vervanger van de fabrikant te onderzoeken. nog niet aan toe gekomen.
ik heb in ieder geval interesse, tot max 25-30 euro
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou het kunnen met een relais?
- V700 register
- Nieuw lid
-
maffe vraag misschien, is het bij jouw focus een relais wat geprobeerd kan worden in de volvo van jouw broertje (als je het risico durft te nemen ?)
het volvo relais is volgens mij gemaakt door hella
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel een uitdaging, staat op mijn lijstje, maar absoluut niet met een hoge prio.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het ontneemt je de vrijheid als bestuurder: je hoeft helemaal niets meer te doen. En op deze wijze wordt de gemiddelde bestuurder steeds luier met autorijden. Kijk maar om je heen hoe slecht er auto wordt gereden. En dan ook nog een richtingaanwijzerautomaat? Niet voor mij dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef : Laatst had ik een leenauto omdat de Duitse Renault voor een beurt moest. Op die auto zat deze optie ook en ik vond het afschuwelijk.
Het ontneemt je de vrijheid als bestuurder: je hoeft helemaal niets meer te doen. En op deze wijze wordt de gemiddelde bestuurder steeds luier met autorijden. Kijk maar om je heen hoe slecht er auto wordt gereden. En dan ook nog een richtingaanwijzerautomaat? Niet voor mij dus.
helemaal eens, er wordt slecht auto gereden. richting aangeven bij inhalen op de snelweg is er vaak niet bij, zeker niet voor de (meeste, zo niet alle) heren in de bmws. zelf vind ik het belangrijk om netjes en "verzorgd" te blijven rijden en dus netjes richting aan te geven. zon voorziening lijkt me daarbij behulpzaam. even aantikken en hij knippert 3x. anders moet je m de hele tijd (ja, die 3x knipperen) vasthouden. voor mezelf zou ik het als een handig hulpmiddel zien om netjes te blijven rijden.
maar ieder wat hem/haar belieft.
hier (<a href=" www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_n...ipc=X&~cookies=1 ">*klik www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_n...ipc=X&~cookies=1 ">*) staat het systeem van conrad, kan hier geen "groepskorting" bij ontdekken. zal eens in de schemas duiken dit weekend
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt bij conrad niet simpelweg de link uit de adresbalk kopieeren en hergebruiken.henk 940LPT schreef : hier (<a href=" www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_n...ipc=X&~cookies=1 ">*klik www1.nl2.conrad.com/scripts/wgate/zcop_n...ipc=X&~cookies=1 ">*) staat het systeem van conrad
Ze hebben hiervoor in het linkerkantlijn menu, een deep-link functie, die directe link heet.Dan vindt je dit: <a href=" www.conrad.nl/goto/?product=852637 " target="_blank"> www.conrad.nl/goto/?product=852637 en die doet het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt Bas