[PRIJZEN en PROCEDURE] Group-buy ruitenwisser RELAIS: Ruitenwisser interval zelf traploos instelbaar *Gesloten*

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2008 20:23 #1191308 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben zo langzamerhand wel benieuwd naar de prijs
Volgens mij heeft nu zo ongeveer de hele club besteld, dus ik ben benieuwd naar de bedongen kortingen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2008 23:43 #1191337 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic 11 jaar
Ik heb het al 11 jaar (van nieuw af aan) op m'n Seat-je Inca-tje, helemaal goud.............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 00:00 #1191342 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook!
Ook ik maak graag gebruik van deze aanbieding voor mijn 945 uit 1998.
Dank voor het initiatief!
Rob K.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 00:25 #1191349 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hoe lang
Hallo Volvisti
Ik twijfel nog.
Weet iemand, hoe lang de standaard interval op onze bakstenen is?
Groetjes
Mathy

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 00:33 #1191352 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic twijfelgeval

mbroeren schreef : En je brengt me op het volgend idee: je hebt dus kennelijk een relais in huis die past op de 960 versie 2. Is het een idee dat je deze ter beschikking stelt voor de enige twijfelachtige serie in dit verhaal: de eerste 960's met een 3.0. Dus wellicht wil je 'm opsturen naar iemand die een '91-er heeft zodat we kunnen testen of deze past (het past of het past niet, dat scheelt). Uiteraard kun je in een later stadium een ruil met iemand voorstellen?

Ik ben inderdaad benieuwd welke van de twee ik nodig heb. Weet iemand waar het relais zit bij mij, dan kan ik hem er eens uittrekken en foto maken. 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 00:42 #1191353 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Middenconsole
Hallo Eric
Volgens mij aan de rechterkant van de middenconsole.  Bij de linker voet van de passagier, moet ergens een klepje zitten.  De relais zitten dus eigenlijk bijna op de zelfde plek (maar dan anders) als bij de 940.  Daarna is het alleen nog zoeken naar een relais dat "van onder" lijkt op een van bovenstaande relais.
Groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 00:53 #1191355 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Hoe Lang
is een Chinees..........
Blijkbaar is de interval van onze bakstenen standaard soms te lang of te kort.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 09:36 #1191361 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VADIS biedt uitkomst

Eric Bakker schreef :

mbroeren schreef : En je brengt me op het volgend idee: je hebt dus kennelijk een relais in huis die past op de 960 versie 2. Is het een idee dat je deze ter beschikking stelt voor de enige twijfelachtige serie in dit verhaal: de eerste 960's met een 3.0. Dus wellicht wil je 'm opsturen naar iemand die een '91-er heeft zodat we kunnen testen of deze past (het past of het past niet, dat scheelt). Uiteraard kun je in een later stadium een ruil met iemand voorstellen?

Ik ben inderdaad benieuwd welke van de twee ik nodig heb. Weet iemand waar het relais zit bij mij, dan kan ik hem er eens uittrekken en foto maken.

Ok, wie met VADIS wil dit even nakijken? Voor nu ben ik erachter dat alle 740's en 940's, ongeacht de leeftijd, dezelfde relais kennen. Ook alle V90 en 960 mk2 en ook de 92-er 960 kennen dezelfde relais. Enige twijfel is er dus nog voor dit model. Als het jou lukt om 'm los te krijgen of een foto te maken van het gedeelte waar de relais zitten, zijn we al verder maar het schijnt ook prima na te kijken zijn in VADIS. Wie-o-wie wil dit even doen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 09:51 #1191364 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic torx

Mathy schreef : Hallo Eric
Volgens mij aan de rechterkant van de middenconsole. Bij de linker voet van de passagier, moet ergens een klepje zitten. De relais zitten dus eigenlijk bijna op de zelfde plek (maar dan anders) als bij de 940. Daarna is het alleen nog zoeken naar een relais dat "van onder" lijkt op een van bovenstaande relais.
Groetjes
Mathy

<address>Dat klopt hopelijk ook voor de 91-er (niet onder de asbak neem ik aan???). Eerst even de schuifje/klipje onder het handschoenenkastje verwijderen zodat er een schroef (torx) zichtbaar wordt. Deze verwijderen en dat schermpje eerst eraf halen. Daarna kan het linker schermpje eraf getrokken worden en dan zie je 'm zitten. Hij is waarschijnlijk rood en er staat mogelijk L203 op en op de zijkant als je 'm verwijdert: Volvo 91 40 663 (89 8758 000).</address><address> </address><address>Je ziet daar vlakbij ook de grijze/witte gordelverklikker van Hella zitten. Als je deze vervangt voor de blauwe 12005283 2594 dan heb je bloing-bloing-bloing ipv rikketikketikketik. </address><address> </address><address> </address>

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2008 15:47 #1191385 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Bloing bloing bloing

mbroeren schreef : <address> </address><address> </address><address>Je ziet daar vlakbij ook de grijze/witte gordelverklikker van Hella zitten. Als je deze vervangt voor de blauwe 12005283 2594 dan heb je bloing-bloing-bloing ipv rikketikketikketik. </address>

Dat is ook nog een idee, nu we toch bezig zijn. Groupbuy? 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC