[PRIJZEN en PROCEDURE] Group-buy ruitenwisser RELAIS: Ruitenwisser interval zelf traploos instelbaar *Gesloten*
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Groet, G.J.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martijn heeft het goed begrepen, 1maal.MSuidgeest schreef : Of toch last van contactdender ...
Geen contactdender, maar mobiel internet is ook niet alles (net 1 mbit), ik wacht nog steeds met smart op mijn breedbandje.........
Maar de KPN heeft verklaard dat het waarschijnlijk aan het eind van de maand rond zou moeten zijn, en de eerste aanvraag dateerd van november................................
- V700 register
- Nieuw lid
-
En als het kan ook van de aansluiting ( onderkant)
Ik heb er hier n.l nog één liggen van Hella misschien zijn ze hetzelfde ( komt uit een VW Golf)
Als dit zo is heb ik er niets aan want ik moet de gele hebben toch? (Slurpje 1982)
Groeten Henk

- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk,hdalhuisen schreef : Mag ik een duidelijke foto van de zwarte relais?
En als het kan ook van de aansluiting ( onderkant)
Ik heb er hier n.l nog één liggen van Hella misschien zijn ze hetzelfde ( komt uit een VW Golf)
Als dit zo is heb ik er niets aan want ik moet de gele hebben toch? (Slurpje 1982)
Groeten Henk
Denk niet dat dat dezelfde zijn, ik weet dat de VW relais (als het de 99 is) wel in de 850 past en die ziet er anders uit.
Zie ook <a href=" cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...idgettype=osi_widget " target="_blank"">hier en www.volvo850forum.nl/index.php?topic=22763.0 " target="_blank"">hier
Bas
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Martijn,mbroeren schreef : Overigens: er zit nog géén bestelling bij van een 960-er MK1, maar voor het geval dat: waar zit daar de relais?
Dat zullen we gelijk dan maar even fixen: graag voor mij ook één, voor m'n 965 1991.
Waar het relais zit weet ik (nog) niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet nog kijken of ik daadwerkelijk mee kan doen bij de bestelling, maar de intresse is er. (ligt aan enkele mogelijk hoge kosten die er aan komen... is leuk, maar niet meer dan hebbedingetje)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-