Afscheid van de club ? - topic gesloten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:16 #1424443 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mee eens Lex,
Mee eens Lex,
Maar, als dit soort emoties zo diep zitten. Tja.

Misschien is het goed deze discussie gewoon te wissen, voor mij is het een stuk duidelijker geworden in ieder geval.

De B alv gaf een mooi beeld van de bereidwilligheid dacht ik namelijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:20 #1424444 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hopen dat mensen nooit meer
Hopen dat mensen nooit meer terug komen en je laatste alinea:

Verder ben ik het er mee eens dat het heel mooi is dat er een aantal leden vertrokken is, zeer zeker gezien alle schade die ze hebben aangericht, maar hou wel in je achterhoofd dat er nog steeds een aantal meelopers hier lid zijn en die ook dezelfde leugens hebben lopen verkondigen, achterbakse acties hebben uitgevoerd etc.

Geven mij niet het idee dat het een evt opsomming is oid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:32 #1424445 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen opsomming
Het is geen opsomming Arjan.

Maar zoals eerder gezegd, laten we er maar over ophouden, het wordt alleen maar een rel en die heb ik niet willen veroorzaken met een droge, okay, welliswaar cynische, constatering.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2016 14:33 #1424446 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sodeju
Blijkbaar word hier weer een startsein gegeven tot scheldpartijen. Als ik de geestesspinsels lees van Maarten lees krijg ik bina spijt dat ik 4 sleuteldagen voor d evereniging organiseer dit jaar, (De eerste is alweer op 30 januari.)
Ik moet mezelf steeds maar influisteren dat ik het voor de leden doe en ook voor mezelf. Dus niet voor een stel gekwetste egos die na de kater van hun nieuwjaarsborrel menen de vereniging weer naar hun hand te kunnen zetten .

Waarom schrijf ik nu dit ?:

Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid word ik hier genoemd als een meeloper.Ik ben bevriend met Paul en Ton die gedwongen werden om af te treden. Ik heb daarna meegeholpen in de stappen die geleid hebben tot de motie van wantrouwen tegen het toenmalige bestuur wegens wanbeleid.

Dat de heren Maarten de Rijke en Tom Fikkert vervolgens weggestemd zijn en uit het bestuur gezet zijn vind ik een goede zaak, zeker voor de vereniging. Ja, ik noem maar namen, dat is tenminste duidelijk. En om het over mensen te hebben die ik niet graag zie terugkomen ( in het bestuur) of liever niet zie blijven wel,dat zijn er al twee van.
Paul en Ton, die zie ik liever wél terugkomen. Helaas zijn deze heren inmiddels al ver gevorderd met de aktiviteiten en sleuteldagen te stroomlijnen van hun eigen 350 leden tellende Volvo liefhebbers FB groep. De kans dat zij terugkomen is dus echt nihil.

In ieder geval hoop ik dat deze topic ( én het forum én de vereniging) in 2016 verschoond gaan blijven van deze vermomde scheldpartijen. Zo niet zal ik weer gedwongen worden om hierover mijn mening te gaan geven dan wel stappen te ondernemen.

Nog een gelukkig nieuwjaar!

Rudiger

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC